The Admirable Book Court discussion

11 views
BOTM/Buddy Read! > Julia and Rheanna - little women (August buddy read)

Comments Showing 1-30 of 30 (30 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by julia (new)

julia | 21 comments this is for julia and rheanna to discuss little women for the buddy read!!


message 2: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Yay I’m excited!


message 3: by julia (new)

julia | 21 comments me to! i’m getting my copy soon!!


message 4: by julia (new)

julia | 21 comments just got my copy!! when do you want to start?..


message 5: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Does the 6th work for you?


message 6: by julia (new)

julia | 21 comments yep!


message 7: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Great. I’m super excited to start, I’ve wanted to read this book for so long. I have a really cool copy that was given to my grandmother’s friend in 1910, idk how I got it but it has a red leather cover and gold on the edges of the pages. Sorry for the random comment about my old book but it’s just so amazing.


message 8: by julia (new)

julia | 21 comments that sound awesome!! my grandma used to read me a chapter or to every time i slept over so it’s kinda special to me:)) but i actually have never read the whole thing in order lol so yeah lol my copy’s pretty cool to it have teal sprayed edges and it’s really pretty!! i can’t wait to start


message 9: by julia (new)

julia | 21 comments do you wanna start soon?


message 10: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Jülia wrote: "that sound awesome!! my grandma used to read me a chapter or to every time i slept over so it’s kinda special to me:)) but i actually have never read the whole thing in order lol so yeah lol my cop..."

ooh that's cool ;)


message 11: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Jülia wrote: "do you wanna start soon?"

sure


message 12: by julia (new)

julia | 21 comments is today or tomorrow good?


message 13: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) tomorrow would work better for me if that's good for you ;)


message 14: by julia (new)

julia | 21 comments Yep!:))


message 15: by julia (new)

julia | 21 comments are you ready to start?


message 16: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Sure. How many chapters do you wanna read today?


message 17: by Bel (new)

Bel | 6 comments Idk if you guys have seen the little women movies but I’m going to see the newer one for the second time on Tuesday lol completely siked would recommend


message 18: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) I've seen the most recent one (2019) and it was so good!


message 19: by julia (new)

julia | 21 comments i watch the i older one and it was really good!! and is 3 good? i’ll read them when i get home and we can talk about then tomorrow i’m out with some friends right now:)) sry i didn’t respond!!


message 20: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Cool! 3 chapters sounds great!


message 21: by julia (new)

julia | 21 comments i’m starting now:))


message 22: by julia (new)

julia | 21 comments are we reading to chapter 3 or to chapter 4


message 23: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Chapter 4 I think


message 24: by julia (new)

julia | 21 comments okay i already read to chapter 4


message 25: by julia (new)

julia | 21 comments it was so cute!! i’m so excited to read the rest!


message 26: by julia (new)

julia | 21 comments are we reading the again soon?


message 27: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) Sorry I haven't checked in recently. Do you wanna read another 3 chapters today? Also you can read more than that if it works for you.


message 28: by julia (new)

julia | 21 comments okay sound good!


message 29: by julia (new)

julia | 21 comments and it’s all good lol


message 30: by Rheanna (new)

Rheanna (goodreadscomuser_rheanna) ok great ;)


back to top