dOn’T cLiCk HeRe discussion

18 views
Assassin’s Coven > AC: Secret Meeting

Comments Showing 1-50 of 134 (134 new)    post a comment »
« previous 1 3

message 1: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments SECRET MEETING TIME! XD


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments she hit the water and blacked out


message 5: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments XD


message 6: by mugs (new)

mugs I'm pretty sure that she's dead. I mean, it would make more sense to kill her than to capture her, in my opinion. She's so powerful that if you captured her, chances would be that she would just escape somehow. I think it would make more sense to kill her off so that she can't help the plan along or whatever it is that she was supposed to do.

Sorry if I sound kind of morbid or rude XD This is just my personal opinion.


message 7: by mugs (new)

mugs Cami wrote: "I'm pretty sure that she's dead. I mean, it would make more sense to kill her than to capture her, in my opinion. She's so powerful that if you captured her, chances would be that she would just es..."

Though, on the other hand, the way it was phrased just makes it sound like she disappeared/was kidnapped.


message 8: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Hm........... I’m gonna guess she isn’t dead. Serenity was the main character, right? There wouldn’t be much point to the story if she was eliminated this quick.


message 9: by mugs (new)

mugs Yeah, that's true. She most likely isn't dead


ℂhigeen( •_•) ✝✝ Lunaria ✝✝✝ wrote: "she hit the water and blacked out"

AH!!! SHE HIT THE WATER AND BLACKED OUT!!! YOU DIDN'T SAY SHE DIED!!!! AHA


message 12: by smile (last edited May 22, 2020 12:45PM) (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments ƒɛąɾƖɛಽಽ ąחɗ ƒɛɾσͼίσնಽ wrote: "Hm........... I’m gonna guess she isn’t dead. Serenity was the main character, right? There wouldn’t be much point to the story if she was eliminated this quick."

Cami wrote: "Yeah, that's true. She most likely isn't dead"

✝✝ Lunaria ✝✝✝ wrote: "hehehe"

Lunaria practically admitted that we”re all right! Yay!


message 13: by [deleted user] (new)

Whats happening???


message 14: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Haha! We were just reading Lunaria’s book! XD


message 15: by [deleted user] (new)

Ohhhh...


message 16: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments XD


message 17: by [deleted user] (new)

I haven't read ANY of it. Lunaria doesn't like me.


message 18: by smile (last edited May 22, 2020 12:52PM) (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Oh... well you still can read it if you want? Idk


message 19: by [deleted user] (new)

ʝʊֆȶ ʝօʏʄʊʟ ʝǟʏ wrote: "Thomas wrote: "I haven't read ANY of it. Lunaria doesn't like me."

She doesn't really like me either..."


Oh. What did you do?


message 20: by [deleted user] (new)

Me neither. I kicked her out of a group. I tried to say sorry. It didn't work. I kinda want to try to be friends with her, but I also don't know how...


message 21: by [deleted user] (new)

Huh. I don't think she wants me as a friend though


message 22: by [deleted user] (new)

I think she just hates me. She doesn't want to imadte it. But I'm pretty sure she hates me.


message 23: by [deleted user] (new)

*sigh. I'll (try) to send her a friend request. If she hates me more after that, not my fault!


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments do you guys rly think she's alive


message 26: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Yep!


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments what if I told you she was dead?


message 28: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Eh...... I dunno if I’d believe that......


message 30: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Was my “theory” right tho? The one I posted on your book?


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments Nope! Not mentioning that~


message 32: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Hm........ I’m gonna say I was but I won’t tell anyone! XD


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments thank you


message 34: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments But seriously. Was I right?


message 37: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments 🤨


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments it isn't


message 39: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments But- but- why’d you delete the comment?


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments no reason, it's just too close to the truth


message 41: by (new)

​ (dragomania) Jay this is your cue


message 43: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Aw man! 😩 Can you PM the truth to me? I wanna know!!!


message 44: by kylee, (new)

kylee,  (allmyfriends_arefictional) Dun dun duuuuuun


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments ƒɛąɾƖɛಽಽ ąחɗ ƒɛɾσͼίσնಽ wrote: "Aw man! 😩 Can you PM the truth to me? I wanna know!!!"

fine...


message 46: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Yay! XD


message 47: by (new)

​ (dragomania) q-P q_P qnP quP q~P
Q-p Q_p Qnp Qup Q~p
q-p q_p qnp qup q~p
Q-P Q_P QnP QuP Q~P
p-q p_q pnq puq p~q
:p :b d: q:


message 48: by smile (new)

smile even when you can’t (smileyfox) | 788 comments Nailed it! XD


✝✝ Christina ✝✝✝ | 422 comments in a weeks time, nest Friday, I will have another chapter posted


« previous 1 3
back to top