Perѕeuѕ Jackѕσn: Tartaruѕ'ѕ Nightmare, Leader of All Demigods discussion

91 views
For Fun > Song Lyrics

Comments Showing 1-50 of 4,164 (4164 new)    post a comment »
« previous 1 3 4 5 6 7 8 9 83 84

message 1: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) So I love music and their lyrics so this a place for you to express any lyrics you like.


message 2: by Will Solace (new)

Will Solace (willsolace) | 1289 comments YUS WOO HOO THIS JUST YUS LET'S BE FRIENDS SCREW CAMPS LET'S BE FRIENDS I LOVE MUSIC!

(I was really excited both in character and IRL cuz I genuinely love music.)


message 3: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) "Oh you can't control who you love in your soul there is a force that will pull you back again." The Dark side by Trevor moran

"Can't fight this love can't this energy" ok I like this song in general

And I really like Wake me up By Avicii

Next to You by Austin Mahone

Echo by Trevor Moran.

And I don't feel like listing the lyrics for the songs


message 4: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) "I guess I'm ordinary cause I don't give a what." Ordinary by Ricky Dillon


message 5: by Will Solace (new)

Will Solace (willsolace) | 1289 comments This is gonna take a while...

ALL OF THE YOUNG BLOOD CHRONICLES AND CENTURIES FOB

Amnesia 5sos

Hero Enrique Iglesias (Bring. Tissues.)

(Also kind've like Wind Beneath my Wings cuz it plays along perfectly with Destiel BUT...)

Seasons of Love RENT! (It's cheesy to say musical stuff but c'mon this is a good song whoever sings that second verse solo that guy just O_O)

Yeah I could list more but I'm gonna go annoy some other thread.


message 6: by Will Solace (new)

Will Solace (willsolace) | 1289 comments OH YAS I FORGOT HOW COULD I:

Ordinary Human One Republic

AND OF COURSE

Carry On my Wayward Son Kansas


message 7: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) I love 5SOS!

Amnesia
Heartbreak girl
Heartache on the big screen
Everything I didn't say
Don't stop
She looks so perfect
Good girls


message 8: by ClearSkye, the one and only hylla (new)

ClearSkye | 3757 comments Mod
Not Afraid and Headlights by Eminem
American Dream by MKTO
Home by Daughtry
Battle Scars by Lupe Fiasco
Like a Drum by Guy Sebastian


message 9: by Will Solace (new)

Will Solace (willsolace) | 1289 comments Katie wrote: "Not Afraid and Headlights by Eminem
American Dream by MKTO
Home by Daughtry
Battle Scars by Lupe Fiasco
Like a Drum by Guy Sebastian"


Oo yeah I like like a drum.

That sounds like a really vintage white girl.

"Oh my god! My Starbucks worker like screwed my like, name up on my cup! He ruined my fifteenth pumpkin spice latte! #furious #Dminusgrades #somepeoplesostupid"

Unfortunately I can see this being a post.


message 10: by ClearSkye, the one and only hylla (new)

ClearSkye | 3757 comments Mod
lol


message 11: by ClearSkye, the one and only hylla (last edited Oct 25, 2014 05:13PM) (new)

ClearSkye | 3757 comments Mod
...in your dictionary?


message 12: by [deleted user] (new)

Sabine wrote: ""Amazeballs"? Really? Do I have to give everyone a grammar lesson now? I'm sure Annabeth would help out..."

lol, yes!


message 13: by [deleted user] (new)

what?


message 14: by [deleted user] (new)

oh no i read your previous posts and i totally understand. If it wasnt in ur dictionary.... then wed have a problemm


message 15: by [deleted user] (new)

yeahhh... i miss seaweed brain!


message 16: by [deleted user] (new)

Has anyone heard the song "Boats and Birds"?


message 17: by [deleted user] (new)

Idk


message 18: by [deleted user] (new)

It's a great song. And Great Heights


message 19: by [deleted user] (new)

I like Baby dont lie by Gwen Stefani


message 20: by [deleted user] (new)

these r the lyrics:

We've been walking down this road some time
And you love, and you love me good, no lie
But there's something behind those eyes, those eyes
That you can't, that you can't disguise, disguise

Baby don't, baby don't
Baby don't lie
I don't wanna cry no longer
Baby don't, baby don't
Baby don't lie
I'mma need a love that's stronger
I tell you know, I tell you know
I tell you know, why
Know, why
If you ever give up, then we're gonna die
Look me in the eye, baby don't lie

Baby don't lie

We've been walking down this road some time
And you love, and you love me good, no lie
But there's something behind those eyes, those eyes
That you can't, that you can't disguise, disguise

Baby tell me there's nothing but love
Baby tell me there's nothing but love

Baby don't, baby don't
Baby don't lie
I don't wanna cry no longer
Baby don't, baby don't
Baby don't lie
I'mma need a love that's stronger
I tell you know, I tell you know
I tell you know, why
Know, why
If you ever give up, then we're gonna die
Look me in the eye, baby don't lie

Baby don't lie

What you hiding boy?
What you hiding boy?
I can tell what you've been hiding boy
And you can tell me if I'm getting warm
Am I getting warm?
Am I getting warm?
Am I getting warm?
And you can tell me if I'm getting warm

Baby don't, baby don't
Baby don't lie
I don't wanna cry no longer
Baby don't, baby don't
Baby don't lie
I'mma need a love that's stronger
I tell you know, I tell you know
I tell you know, why
Know, why
If you ever give up, then we're gonna die
Look me in the eye, baby don't lie

Baby don't lie


message 21: by [deleted user] (new)

Such Great Heights
"I am thinking it's a sign
That the freckles in our eyes
Are mirror images and when
We kiss they're perfectly aligned

And I have to speculate
That God himself did make
Us into corresponding shapes
Like puzzle pieces from the clay

And true, it may seem like a stretch,
But its thoughts like this that catch
My troubled head when you're away
When I am missing you to death

When you are out there on the road
For several weeks of shows
And when you scan the radio,
I hope this song will guide you home

They won't see us waving from such great heights,
"Come down now," they'll say
But everything looks perfect from far away,
"Come down now," but we'll stay...

I tried my best to leave
This all on your machine
But the persistent beat it sounded thin
Upon listening

And that frankly will not fly.
You will hear the shrillest highs
And lowest lows with the windows down
When this is guiding you home

They won't see us waving from such great heights,
"Come down now," they'll say
But everything looks perfect from far away,
"Come down now," but we'll stay...

They won't see us waving from such great heights,
"Come down now," they'll say
But everything looks perfect from far away,
"Come down now," but we'll stay...

They won't see us waving from such great heights,
"Come down now,"
They won't see us waving from such great heights,
"Come down now,"


message 22: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) Now we're standing alone in a crowded room and we're not speaking. and im dying to know is it killing you like it's killing me yea. i dont know what to say since the twist of fate when it all broke down. and the story of us looks a lot like a tragedy now.
Story of Us by Taylor Swift


message 23: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) I also like Haunted


message 24: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) And i dont know where im going but i know its gonna be a long time-Beating heart


message 25: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) yep:)


message 26: by ClearSkye, the one and only hylla (new)

ClearSkye | 3757 comments Mod
It's easy to hate,
It's harder to love me
Ya'll don't understand,
Ya'll quickly to judge me
Put your foot in my Nikes,
Picture you livin' my life,
Picture you stuck in a cell,
Picture you wasting your life,
Picture you facing a charge,
Picture you beating the odds,
Picture you willing to bleed,
Picture you wearing the scar
Thank you for making me struggle,
Thank you for making me grind
I perfected my hustle,
Tell me the world ain't mine
You've been seein' me lately,
I'm a miracle baby
I refuse to lose
This what the ghetto done made me
I put that on my father
Tryna hope for tomorrow
When I think that I can't,
I envision Obama,
I envision the diamonds,
I envision Ferraris
If the world was perfect,
All my niggas behind me
Ain't you happy I made it?
That I'm making a statement?
Take a look and you can tell
That I'm destined for greatness

All the above - manio ft t-pain


message 27: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away


message 28: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) Who said that I can't wear my converse with my dress
Well baby that just me


message 29: by Michelle (new)

Michelle Here we are, don't turn away now,
we are the warriors that built this town.


message 30: by [deleted user] (new)

I was scared of dentists and the dark
I was scared of pretty girls and starting conversations
Oh, all my friends are turning green
You're the magician's assistant in their dream

Oh, and they come unstuck

Lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you're singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

There's this movie that I think you'll like
This guy decides to quit his job and heads to New York City
This cowboy's running from himself
And she's been living on the highest shelf

Oh, and they come unstuck

Lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you're singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

I just wanna, I just wanna know
If you're gonna, if you're gonna stay
I just gotta, I just gotta know
I can't have it, I can't have it any other way
I swear she's destined for the screen
Closest thing to Michelle Pfeiffer that you've ever seen, oh

Lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you're singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

Oh lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you're singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

Oh lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you're singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong


message 31: by FanficofBooks (last edited Oct 27, 2014 05:17PM) (new)

FanficofBooks | 9 comments Yellow Flicker Beat: Lorde



I’m a princess cut from marble, smoother than a storm.
And the scars that mark my body, they’re silver and gold,
My blood is a flood of rubies, precious stones,
It keeps my veins hot, the fires found a home in me.
I move through town, I’m quiet like a fire,
And my necklace is of rope, I tie it and untie it.

And now people talk to me, but nothing ever hits home
People talk to me, and all the voices just burn holes.
I’m going in (ooh)

[Chorus:]
This is the start of how it all ever ends
They used to shout my name, now they whisper it
I’m speeding up and this is the red, orange, yellow flicker beat sparking up my heart
We're at the start, the colors disappear
I never watch the stars, there’s so much down here
So I just try to keep up with the red, orange, yellow flicker beat sparking up my heart

I dream all year, but they’re not the sweet kinds
And the shivers move down my shoulder blades in double time

And now people talk to me, I’m slipping out of reach now
People talk to me, and all their faces blur
But I got my fingers laced together and I made a little prison
And I’m locking up everyone who ever laid a finger on me
I’m going in (ooh)

[Chorus]

And this is the red, orange, yellow flicker beat
Sparking up my heart
And this is the red, orange, yellow flicker beat-beat-beat-beat


message 32: by Crystal (new)

Crystal (wisegirlonfire) I see trouble and I know everything I do Is one big show.
Even though you make me glow I have to move on and grow…
You and I we were on to something now I'm left with nothing at all


message 33: by Raegan (new)

Raegan   Ralls "Someone You Love" By: Ashrad

Sitting around
And watching time pass by
He's torn in his mind
Trying to survive

There's tears in her eyes
But she doesn't cry
Forever is never
But never give it a try

But I see this light
It's not going out tonight
Our sky is bright
Cause your star shines through the night

Taking a hold
Love each other
Rising to the top
But not further
You can make it
You can make it
Reach out, seize what you own

Cause this life is yours
So take it
Grab it by the horns
And break this cycle now
Be strong
This is what it means to be someone you love

Don’t let anyone ever tell you
You can't do
What you were born to
You can make it
You can make it
This life is yours to own

Shadow, it takes him over and it won’t stop
Controlling all of their minds and tearing them apart
They need to find a way back to who they are
And that day is today

Cause I see this light
It's not going out tonight
Our sky is bright
Cause your star shines through the night

Taking a hold
Love each other
Rising to the top
But not further
You can make it
You can make it
Reach out, seize what you own

Cause this life is yours
So take it
Grab it by the horns
And break this cycle now
Be strong
This is what it means to be someone you love

Don’t let anyone ever tell you
You can't do
What you were born to
You can make it
You can make it
This life is yours to own

Cause this life is yours
So take it
Grab it by the horns
And break this cycle now
Be strong
This is what it means to be someone you love


message 34: by Raegan (new)

Raegan   Ralls Margo ヽ(^。^)丿 wrote: "I TAKE IT IN BUT DONT LOOK DOWN
CAUSE IM ON TOP OF THE WORLD HEY!"


I love that song!!!


message 35: by ClearSkye, the one and only hylla (new)

ClearSkye | 3757 comments Mod
Margo ヽ(^。^)丿 wrote: "I TAKE IT IN BUT DONT LOOK DOWN
CAUSE IM ON TOP OF THE WORLD HEY!"


Imagine Dragons!


message 37: by [deleted user] (new)

Hey seaweed brain!!!!!


message 38: by [deleted user] (new)

SEAWEED BRAIN!!!!!!!!!! WHERE R U?????


message 39: by [deleted user] (new)

Hey calypso!


message 40: by [deleted user] (new)

Look up the lyrics of "Drown" by BMTH

Amazingness


message 41: by [deleted user] (new)

And listen to it too, while you're at it ;) xDD :3


message 42: by [deleted user] (new)

"I CAN FEEL AGAIN!!!!" - feel again by OneRepublic


ʟıṡєһ ~ Ԁѧяʟıṅɢ, ʏȏȗʟʟ ɞє ȏҡѧʏ  | 6366 comments WHEN I AM WITH YOU THERE'S NO PLACE ID RATHER BEEE ~Me to Leo


message 44: by [deleted user] (new)

@ Margo ;DD


message 45: by [deleted user] (new)

"What doesn't kill makes you wish you were dead."

-Drown, BMTH


Or something like that lawl


message 46: by [deleted user] (new)

*What doesn't kill you makes you wish you were dead


ʟıṡєһ ~ Ԁѧяʟıṅɢ, ʏȏȗʟʟ ɞє ȏҡѧʏ  | 6366 comments xP Liseo FTW unless you find me a different boy... Lawl gtg! <3


message 49: by [deleted user] (new)

Don't let me drown..


message 50: by [deleted user] (new)

WHAT MAKES YOU SO BEAUTIFUL IS U DONT KNOW HOW BEAUTIFUL YOU ARE.... TO ME!!!!! UR NOT TRYNA BE PERFECT, NOBODY'S PERFECT, BUT U ARE.... TO ME!!!!!! - beautiful by Carly Rae Jepsen and Justin Beiber!!!,


« previous 1 3 4 5 6 7 8 9 83 84
back to top

147825

Perѕeuѕ Jackѕσn: Tartaruѕ'ѕ Nightmare, Leader...

unread topics | mark unread