CHATS!!! discussion

9 views
Chats > jen jen and asiyah's chats

Comments Showing 1-15 of 15 (15 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by [deleted user] (new)

hey!


message 2: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
hi!

cool i dont get it
jen jen and asiyahs chats
does that mean only us can chat on this

cool!!!!!


message 3: by [deleted user] (new)

yeah!


message 4: by [deleted user] (new)

did you see wizards last night!?


message 5: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
yup
it was so good
but it coulda been better!
it was kinda sad too!


message 6: by [deleted user] (new)

u on!?


message 7: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
yah!


message 8: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
hello?


message 9: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
ok
so did you leave?


message 10: by [deleted user] (new)

no!i was busy listening to flo rida and beyonce!


message 11: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
ok
cool!


message 12: by [deleted user] (new)

i have fire burning on the dance floor in my head!


message 13: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
oh
you just got it stuck in my head!
hey you should stay on the talk giggle thing group with me
so we dont have to go back and forth!


message 14: by [deleted user] (new)

okay!


message 15: by ☠*Jenny*☠, The Random and Cool one! :D -Maryam (new)

☠*Jenny*☠ ♥yep, that one♥  (cherishtime) | 369 comments Mod
OMG your online
hey!


back to top