NCIS lovers! discussion

20 views
NCIS > What is your favorite thing about NCIS?

Comments Showing 1-30 of 30 (30 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Sandy (new)

Sandy (Sandyg02) When you watch NCIS what is your favorite thing? If some evil person took away that thing it would just kill the show for you, right? So what can you not live without in NCIS?

One of my favorite things is Abby and her lab. With her goth look and the loud music. If some evil person took away Abby and/or her lab then it would probably piss off a lot of people.


message 2: by Killer Queen (new)

Killer Queen (evilbutterflies) it would piss of me. and if they took ducky away


message 3: by Della (new)

Della | 29 comments ummm my fav part is (ditto) abby and her lab


message 4: by [deleted user] (new)

Abby.


message 5: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) The team. I would be pissed if they changed teh poeple!!! remember those shows when Vance switched the poeple? I was so pissed!


message 6: by Killer Queen (new)

Killer Queen (evilbutterflies) i wasnt pissed...


message 7: by [deleted user] (new)

Well, i was.


message 8: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) I was


message 9: by [deleted user] (new)

two against one, we win.


message 10: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) we do haha


message 11: by [deleted user] (last edited Sep 06, 2009 08:50AM) (new)

hahahaha. Dang we were on FIRE last night,girl!


message 12: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Ikr? It was amazing!!! Two for two!!


message 13: by [deleted user] (new)

cyber five! *highfives* I,perry the platypus,give you this award for being a most excelent rp'r. Congradulations*claps**hands big,shiny,trophie*


message 14: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) *Accepts big trophy with a bow* Thank you thank you. And I, Shades, now give you most amazing rp'r award *gives you a big shiny plaque*


message 15: by [deleted user] (new)

yay! *accepts**gets into elvis voice* Thank you,thank 'ya very much. LOL!


message 16: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Lol!!


message 17: by Killer Queen (new)

Killer Queen (evilbutterflies) *steps in**reads comments* ...
*steps out*


message 18: by [deleted user] (new)

Lol


message 19: by Della (new)

Della | 29 comments When does the news season start? :)


message 20: by [deleted user] (new)

idk..Bones started a couple days ago.


message 21: by Sandy (new)

Sandy (Sandyg02) Della wrote: "When does the news season start? :)"

it starts tomorrow at 8 and after it is NCIS: Los Angeles



message 22: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) AHHHHH!! im so excited!!!


message 23: by [deleted user] (new)

meh. i'm not that excited. after the first few seasons i haven't taken much intrest in it. Okay, the bones season premire was SO bad. I DID NOT JUST WAIT FOUR AND A HALF MONTHS FOR THAT EPISODE.


message 24: by Emily (last edited Mar 20, 2010 10:46PM) (new)

Emily (ipodaddict18) I would have to absolutely KILL the directors [of the show:] if Gibbs died or left again! I also would have to commit murder if Tony and Ziva dont end up together! Or if they changed the characters again or broke up the team again!


message 25: by [deleted user] (new)

When do the New Episodes Start?


message 26: by Emily (new)

Emily (ipodaddict18) they start sometime at the end of august sometime i think.


message 27: by Josh (new)

Josh Haywood | 3 comments same


message 28: by Emily (new)

Emily (ipodaddict18) I cant wait untill ziva and tony finaly realize they belong together its almost irritating how well they go together but keep dancing around it.


message 29: by Josh (new)

Josh Haywood | 3 comments neither


message 30: by Josh (new)

Josh Haywood | 3 comments yep


back to top