The Book Dragons Book Club discussion

18 views
Games and Stuff! > The Person Below Me

Comments Showing 1-42 of 42 (42 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by A_ bookbound _soul, Legacies (new)

A_ bookbound _soul (a_bookbound_soul) | 55 comments Mod
In this game just ask the person below you a question. The person will answer and at the same time ask a question for the next person, and so on...

Try not to ask questions that might make a member uncomfortable. TPBM stands for The Person Below Me.



message 2: by A_ bookbound _soul, Legacies (new)

A_ bookbound _soul (a_bookbound_soul) | 55 comments Mod
I'll start.
Tpbm likes to read nonfiction ?


message 3: by [deleted user] (new)

Nope!
Tpbm Is artistic?


message 4: by A_ bookbound _soul, Legacies (new)

A_ bookbound _soul (a_bookbound_soul) | 55 comments Mod
Yes!
Tpbm is online right now?


message 5: by [deleted user] (new)

((We have chatterbox for a reason, lol((
TpBm reads fanfiction...?


message 6: by Alyssa (new)

Alyssa (a1yssa3) Yes!! Of course! ;)
TPBM likes romance? ;)


message 7: by [deleted user] (new)

Yes!

TPBM is female?


message 8: by Kit-Kat (new)

Kit-Kat Yep!
TPBM likes fantasy?


message 9: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) My favorite!
TPBM has four siblings?


message 10: by A_ bookbound _soul, Legacies (new)

A_ bookbound _soul (a_bookbound_soul) | 55 comments Mod
Nope.
Tpbm likes roleplaying?


message 11: by Alyssa (new)

Alyssa (a1yssa3) I haven't role played before, but hopefully i will soon in my writing club!
TPBM likes the color blue?


message 12: by [deleted user] (new)

Yes!
TPBM enjoys Doritos?


message 13: by Alyssa (new)

Alyssa (a1yssa3) Definetly!

TPBM has a pet peeve?


message 14: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Yeah, dirty rooms!

TPBM has on white socks?


message 15: by [deleted user] (new)

Yeah!

TPBM likes Puppies?


message 16: by Jaylyn (new)

Jaylyn (jaylynya101) Yes, I spend so much time watching puppy and kitten videos

TPBM likes nonfiction books?


message 17: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Eh, depends. I don't usually read them.

TPBM has read a 900 page book?


message 18: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Yes, for sure!

TPBM like The Hunger Games?


message 19: by Jaylyn (new)

Jaylyn (jaylynya101) yes, I'm currently reading the series but I love it so far

TPBM likes to read in bed?


message 20: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) That's like, the main place I read, write, do school. That's where my work happens. Sitting on my bed.

TPBM is tall?


message 21: by [deleted user] (new)

Yep! 6"2'!!!

TPBM has green eyes?


message 22: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Nope! Blue.

TPBM's favorite color's red?


message 23: by Alyssa (new)

Alyssa (a1yssa3) I have a lot of favorite colors and red is one of them!

TPBM likes writing?


message 24: by Jaylyn (new)

Jaylyn (jaylynya101) Yes, I have a big passion for writing and hope to write a book someday


TPBM has graduated college?


message 25: by Disney_World (new)

Disney_World No,

The person below me is an author (Or wants to be one)


message 26: by Alyssa (new)

Alyssa (a1yssa3) YES!

TPBM likes animals? ;)


message 27: by Kit-Kat (new)

Kit-Kat Of course! I own 5 cats, a small dog, a turtle, and two fish.

TPBM has written a short story?


message 28: by Karsyn (new)

Karsyn   Shae “No mourners. No funerals.”~The Crows (karsynshae) | 5 comments Yes!!

TPBM has a dry sense of humour?


message 29: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Well... It depends on you. Do I? Lol I have a heart for sarcasm.

TPBM has a phone?


message 30: by Jaylyn (new)

Jaylyn (jaylynya101) Yes, a Samsung galaxy s4 mini in pink :)

TPBM loves doing sports?


message 31: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Haha, me. Doing sports. Don't make me laugh. Okay, I wouldn't say I'm awful at sports, but I don't play.

TPBM plays an instrument?


message 32: by Jaylyn (new)

Jaylyn (jaylynya101) Yep I play piano and I use to play the violin

TPBM loves spicy food?


message 33: by Alyssa (new)

Alyssa (a1yssa3) Not really.

TPBM likes Chinese food?


message 34: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Yes, mostly. Too much of it hurts my stomach, though.

TPBM has green eyes?


message 35: by Jaylyn (new)

Jaylyn (jaylynya101) I am not sure, it depends on the lighting if my eyes look more blue or green. One of my close friends looked at me once and said, "wait your eyes are blue"? right now I think they look more green.

TPBM is using the Goodreads app?


message 36: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Nope.

TPBM has a red shirt on?


message 37: by A_ bookbound _soul, Legacies (new)

A_ bookbound _soul (a_bookbound_soul) | 55 comments Mod
Nope.
Tpbm is currently reading more than one book?


message 38: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Always am!

TPBM likes to wear scarves in the winter and/or fall?


message 39: by Jaylyn (new)

Jaylyn (jaylynya101) yes, I am currently wearing a scarf

TPBM had read all of the Harry Potter books?


message 40: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Twice, and I wish to read more!

TPBM likes Hermione Granger?


message 41: by Nabiela (new)

Nabiela Love , love , love her .

TPBM has travelled abroad atleast once ?


message 42: by Harper Nicole (new)

Harper Nicole (harpernicole) Yes!

TPBM lives in England?


back to top