Team Twilight discussion

73 views
BRAND NEW!!!! New Moon Trailer!!!

Comments Showing 1-18 of 18 (18 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Stephanie (last edited Aug 17, 2009 08:44PM) (new)


message 2: by Angie (new)

Angie | 28 comments Stephanie wrote: "http://www.newmoonmovie.org/2009/08/s..."

Thank You Stephanie! As always you deliver the goods. lol!


message 3: by [deleted user] (new)

Thanks!!!!!!!!!!:]


message 4: by Stephanie (new)

Stephanie No problem ladies...enjoy...I swear I watched it about 12 times...lol


message 5: by [deleted user] (new)

yeah i have wanch it like 17 times (i really like jacob)


message 6: by Emily (new)

Emily (emily1104) | 14 comments that trailer was pretty amazing


message 7: by Dani♥K (new)

Dani♥K | 19 comments thty scene wen he took off his shirt for bella and she told he was beaurtiful i was like take ur eye off my man bt it was a beautiful moment.

he is so gorgeous, HOT,and sooo many more


message 8: by [deleted user] (new)

Mrs.Lautner wrote: "thty scene wen he took off his shirt for bella and she told he was beaurtiful i was like take ur eye off my man bt it was a beautiful moment.

he is so gorgeous, HOT,and sooo many more"


I was about to blow off her head when she almost kiiised him* which should never happen because in the boook they almost kiss then the phone rings*


message 9: by Catey (new)

Catey (nezziecarlycullen) | 1 comments yeah that was soooooo cool i watched it over and over again


message 10: by [deleted user] (new)

i have watched it 17 times


message 11: by Angie (new)

Angie | 28 comments http://www.youtube.com/watch?v=8Ak4tI...

Who knows how long this will last. So enjoy while you can. New trailer to show at VMA's tomorrow.


message 12: by [deleted user] (new)

HOW THE HECK DIS YOU JUST GET THATTTTT!
wait do i really want to know proble not.


message 13: by [deleted user] (new)

OMG I JUST WATCHED IT I THINK I AM GOING TO PASS OUT! BECAUSE MY MOM AND I ARE PREORDERING TICKETS FOR NEW MOON RITE NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


message 14: by Angie (new)

Angie | 28 comments Mrs.Jennifer Black wrote: "OMG I JUST WATCHED IT I THINK I AM GOING TO PASS OUT! BECAUSE MY MOM AND I ARE PREORDERING TICKETS FOR NEW MOON RITE NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1"

Found it on a Blogers site. No it was not me in the theater giggling! lol! I just Googled New New Moon trailer and it's all over the web. For now.


message 15: by [deleted user] (new)

OH well i am SCREAMING because of it


message 16: by [deleted user] (new)

Ok so the tralier tottaly ruined the movie for people who have not read the book because you miss the whole suspense of "why is jacob avioding her?" it gives it away


TotallyTwilightFan!*In Love With Edward Cullen!* (iluvrobertpattinson) | 3 comments this was so freaking awesome!! i love it!!


message 18: by Ace (new)

Ace (acecombat94) | 985 comments I <3 The new TRALIER!!!! (: XD


back to top