Randomness Rules discussion

42 views
General > Introduce Yourselves

Comments Showing 1-50 of 220 (220 new)    post a comment »
« previous 1 3 4 5

message 1: by [deleted user] (new)

Hey guys! Introduce yourselves by saying your name, fav book, and fav band =]


message 2: by [deleted user] (new)

I'll start:

Alice (nickname)

Harry Potter series

Paramore =]


message 3: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 17 comments hey im rene
fav book:VA series
fav band:idk...i like to much music


message 4: by [deleted user] (new)

Nice rene!


message 5: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 17 comments haha well its ture!



message 6: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 17 comments o wait i meant true!
sorry my keyboard is messed up!


message 7: by [deleted user] (new)

Thad okay! Me 2 but I can pick a few :-)


message 8: by [deleted user] (new)

Sorry Thats


message 9: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 17 comments haha yeah.
parampore is really good i like there music!


message 10: by [deleted user] (new)

Hi i am jennifer Fav.Book: eclispe,Fav band: today i think La Roux


message 11: by [deleted user] (new)

Renaynaynay! wrote: "haha yeah.
parampore is really good i like there music!"


U mean Paramore right? Yeah I love them and there gutairest Josh Farro <3

have you heard there new song Ignorance?


message 12: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 17 comments hah told u my computter was messed up.

ummm no? any good?


message 13: by Indi (last edited Aug 17, 2009 06:52PM) (new)

Indi (indie_indigo) Hey ppls, I'm Jessica, but you can call me Jess or Jessi too, if you want. I have a LOT of favorites, but I'd have to say the Vampire Academy series, the Twilight Saga, the Gallagher Girl series, and any books by Meg Cabot or Jaclyn Moriarty. And my favorite bands are The Veronicas, Paramore, and Fall Out Boy.


message 14: by [deleted user] (new)

Nice Jessi!


message 15: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) Thanks! So what's up?


message 16: by [deleted user] (new)

Just came back from a sushi rush! =]


message 17: by [deleted user] (new)

I love Sushi!


message 18: by [deleted user] (new)

What's your fav kind? Mine is shrimp California roll or just plain California roll :]


message 19: by [deleted user] (new)

Alice Cullen (alice34526) wrote: "What's your fav kind? Mine is shrimp California roll or just plain California roll :]"

I love California rolls!


message 20: by [deleted user] (new)

Renaynaynay! wrote: "hah told u my computter was messed up.

ummm no? any good?"


Hell yes! And the vid Is even better!


message 21: by [deleted user] (new)

Yeah it is awesome i saw the vid. today!


message 22: by [deleted user] (new)

I really like Josh Farro! He's my favorite! But Hayley Williams is awesome and her hair rocks!


message 23: by [deleted user] (new)

Yeah her hair is so cool


message 24: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) I KNOW!!! I luv her hair!


message 25: by [deleted user] (new)

name:maggie
fav book:to many
fav band:hmm........agian too many..lol:/



message 26: by [deleted user] (new)

Hahaha. I'm with ya there.


message 27: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) Ditto!


message 28: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) Lol. Nice job! =)


message 29: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) Teehee.


message 30: by [deleted user] (new)

Yay! U joined thanks!


message 31: by [deleted user] (new)

Post ur writing on the page! I want people to read ur stuff! They're so good!!!!


message 32: by [deleted user] (new)

Thx! =]


message 33: by Astrid (new)

Astrid B. (leaningonstrident) | 10 comments Hey!
name: Astrid
fav. book: Hopscotch - and others
fav. band: Blackfield - and other



message 34: by [deleted user] (new)

Hi astrid


message 35: by [deleted user] (new)

Astrid wrote: "Hey!
name: Astrid
fav. book: Hopscotch - and others
fav. band: Blackfield - and other
"


hihi. welcome!


message 36: by Astrid (new)

Astrid B. (leaningonstrident) | 10 comments how are you? :D


message 37: by Astrid (new)

Astrid B. (leaningonstrident) | 10 comments and thank you for the welcome! :hug:


message 38: by [deleted user] (new)

ur welcome. im good. do u have any writing? u can post it in the group under the writing topic =)


message 39: by Astrid (new)

Astrid B. (leaningonstrident) | 10 comments oh yes, I have some poems, but they already are on my profile. besides, I'm new here, not so familiar with this site and its settings, lol :))))


message 40: by [deleted user] (new)

oooo. well i wish ya luck! and for a heads up, if u want to post ur writing (poems) in the topic, just click on POEMS!!! topic and post ur URL to you writing list, or individual pieces of writing. =)


message 41: by Astrid (new)

Astrid B. (leaningonstrident) | 10 comments ok, done! thank you and let me know if you like them :D:D :hug:


message 42: by [deleted user] (new)

ur welcome! I'm gonna go check them out!


message 43: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) yuppers, welcome to the group!


message 44: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) yup


message 45: by [deleted user] (new)

haha. u guys crack me up. =)


message 46: by Snuffleupagus! (new)

Snuffleupagus! (snuffleupagus) | 1 comments hey im butterfly (nickname) and couldnt tell ya, and paramore or hit the lights or you know what nevermind theres too many


message 47: by [deleted user] (new)

hi butterfly! we r sorta the same. PARAMORE RULES! hahahahahahahahahaha =D


message 48: by Indi (new)

Indi (indie_indigo) ttly


message 49: by [deleted user] (new)

yeah! hey jess, u like paramore, right? =) i forgot so............


message 50: by ♥ Rachel♥ (new)

♥ Rachel♥   (i_got_a_jar_of_dirt) i'm rachel, if i had 2 choose...hunger games i guess, and fav band is tokio hotel


« previous 1 3 4 5
back to top