spongebob awesomepants discussion

29 views
krabby-patty challenge (role-play)

Comments Showing 1-50 of 54 (54 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Grabacruz (new)

Grabacruz | 4 comments Mod
_______________________________________________________


message 2: by [deleted user] (new)

bob was munching sea grass


message 3: by [deleted user] (new)

Kathy decided to hide in Sea Anemones.


message 4: by [deleted user] (new)

bob said "i like pie"


message 5: by [deleted user] (new)

Kathy happens to hate Pie.


message 6: by [deleted user] (new)

Elisabeth came swiming around the corner.


message 7: by [deleted user] (new)

Kathy sees Elizabeth


message 8: by [deleted user] (new)

bob said cookies r good


message 9: by [deleted user] (new)

"Cookies are fine" thought Kathy.


message 10: by [deleted user] (new)

Elisabeth smiled and said, "hey guys, wanna come with me to the krusty krab??"


message 11: by [deleted user] (new)

bye yall i gtg to bed now


message 12: by [deleted user] (new)

Allison, a.k.a. THE MAP!! wrote: "Elisabeth smiled and said, "hey guys, wanna come with me to the krusty krab??""

"Sure"


message 13: by [deleted user] (new)

((bay bay, put that in 2 parenthesis or thatll be in the rp...))


message 14: by [deleted user] (new)

"okay, lets go!" elisabeth swam on.

((i gtg too. bibi))


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments kent met them on there way to the krusty krab and asked do u want me to pay




message 16: by [deleted user] (new)

"No. I'll pay"


message 17: by [deleted user] (new)

((ok i forgot i was in a hurry srry))


message 18: by [deleted user] (new)

bob said "hi suzy" bob had his eye on suzy


message 19: by [deleted user] (new)

Elisabeth walked into the krusty krab. she went up to squidward, the cashier.


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments ok have one kranby patty deluxes with no pickals a side of fries wkd the most sufisdecated way of plasing kechup


message 21: by [deleted user] (new)

krabby-patties are awesome!! they taste so krabby!! haha! :]


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments Kent ate and then said" I have to pick up my snail coolieos."


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments ((omg))kent payed tv bill quickly and left how too see coleois


message 24: by [deleted user] (new)

bob kinda liked suzy so he picked some flowers out of mrs.puffes garden and tied a string areoun them w/ a card that said from bob and dropped them at susies door


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments ((haha)) kent had sent a message if anyone wanted to go to the movies with him.tomorow morning. (he then goes to take a nap.)


message 26: by [deleted user] (new)

Kathy err... SWAM with glee. Her new snail had arrived in the mail


message 27: by [deleted user] (new)

Kathy decided to take her Snail on a walk to the Krusty Krab


message 28: by [deleted user] (new)

"Hi!" "This is my Snail. I don't know HER name yet".


message 29: by [deleted user] (new)

"Bye!"


message 30: by [deleted user] (new)

Kathy was heading to the Pet Store for name advice


Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments she runs in to Kathy (blinks) hm.... i am so sorry i was just wondering me and ... my... friend! here want to know what you call this place ? graves her finn my name is gigi whats your ?... name !


Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments brek says: my nnaame is brek-k whats your s


Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments gig says: i just ask her that ! hm... sorry


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments ((u can only control one caractor ))


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments kent woke up at 800 then he want the pet store to get a bag of sea milk.


Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments (exuse me i helped my brother make this group i have his pasword if i want you out of this group i can go on it and DELETE you so i can make as many chars as i want) (you dont make the rules i ams orry but no)


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments ((sorry I did not mean to bother u it gust does not sen right u know))then he said omg I have only 25 min to get to the store ahhhhhhhh!!!!!!" 10min later ...... Kent said "made it 10min before time awsoooomeeeeee.!!!



message 38: by [deleted user] (new)

Im Kathy


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments ugh hi ,kentsaid, what are u doing here?


Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments ((whats going on?))

hm.. i am gigi !


message 41: by Abigail (new)

Abigail hello!


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments hi gigi my name is kent!who is he?((hi u know this is role paly right?)). ((ps gigi break kathy and kent are in the same place!!))


Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments ((yeah i made it!!))
awwwwwww! how cute!


Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments "oooooooooowwwwwwwwwwweeeeeeeeeepppppppppppoooooooe my leg a sea dog bite me! its bleeding HELP!"


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments kent emiseatly placed acole from his pokite


The noob king coji (Master of All that is Ausome) (coji246) | 30 comments omg some one help me gigs bleeding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Madz♥-TE- *PJO*~♫Cjaye♫ | 30 comments "thats fine my leg is burning" she said.


« previous 1
back to top