Gossip Girl: The New Generation [A Roleplay] discussion

17 views

Comments Showing 1-35 of 35 (35 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by rimskur (last edited Jul 03, 2018 10:09AM) (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

sorrrrrrrryyyy I can’t really remember but did I leave my shoe in your car? I only have one?




message 2: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

thank you!!!!! it means so much to me!!!!!!




message 3: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

oh my parents were very mad with me but that’s okay! I think I had a lot of fun with you last night so it was worth it :))




message 4: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

oh well I don’t remember leaving the party but I do remember being in your car and it was so cold. I think I was hanging out the window or something lolllll. and there was some really good music and we were singing along and idk that’s all I really remember




message 5: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments babe!!! I missed you 💕💕💕


message 6: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments lmaooo no worries what’s been up?


message 7: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

yeah I liked it!! :)) I think I drank a little too much though lol




message 8: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments that’s too bad I really wish you were armie hammer


message 9: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

omg thx sm!! it’s one of my favorite shoes lol. what are you doing tonight? I can come find you whenever




message 10: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments if you were armie hammer I’d make you break up with your wife and leave your kids for me bc I’m the only one in your life that should matter to you yes yes


message 11: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

oh lol silly me I’m so forgetful I always repeat myself

hehe there’s no angry dad home tonight. my parents went on a trip today so it’s only me and my brother home. and his boyfriend not boyfriend probably too. I can’t promise that Milo won’t come at you with a chainsaw though




message 12: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

I think you’ll make it out alive. you are just giving me a shoe, after all. not like we’re having sex or something hahaha




message 13: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

lmao no. it’s embarrassing actually but I’ve never had sex before but I guess Milo thinks I’m having it




message 14: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

awh you’re so sweet rolland :)) if I wasn’t a virgin and we knew each other better, I’d definitely take you home to have sex lol

omg her attempt at making this joke is SO BAD




message 15: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

well I don’t really know what to do and idk you do have a bit of a reputation
I mean I want to have sex and I think waiting for the right person is nice but I don’t know how long that’ll take and I’m 17 and I just wanna do it
I don’t want a cheap thrill, but idk




message 16: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments that is the goal XD I love writing her


message 17: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

well, I’ve heard that you’ve been with a lot of girls and that you
well this is really awkward for me to say
I’ve heard that you have a large thing down there...
and well I think I guess it’s a little scary to lose your virginity to a large one
not that a small one is bad
actually I don’t even know
does size even matter?




message 18: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

no i guess it doesn’t.

okay, I hope this isn’t weird but...do you want to come over and have sex with me?

hear me out pls. like I know I just said I wouldn’t but like it’s not a bad idea I think and you’re really nice and I like you as a person. you’ve got experience too so you’ll know what to do and you can just tell me. I don’t want to wait any longer to have sex




message 19: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

rip me something was telling me not to ask that
oh well
sorry about that
I can just ask someone else anyway




message 20: by rimskur (last edited Jul 07, 2018 04:14AM) (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

idk I’ll see
all the guys I know are like brothers to me

ugh you would be an easy way out rolland for me but you don’t want to so




message 21: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

it’s fine idc that much about it being special

I just thought since you often have unspecial sex with so many girls, that it wouldn’t matter if I asked




message 22: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

no I’m not
and I have thought this through
not having sex with you per say, but of having sex in general. everyone makes a big deal about it having to be special but there isn’t anyone I feel like could make it that way so I don’t need it to be.
god I’m just gonna be a virgin forever




message 23: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

really? are you serious?




message 24: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

no lol I didn’t ask anyone else. I’m still shook that I asked you




message 25: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

most of the time yes and with normal things haha
I’m happy you couldn’t see my face during this conversation that would have been awful




message 26: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

well I do like your face sooooo
you know what? it won’t be a problem at all, I promise




message 27: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

well isn’t there truth in drunken babbling? what else did I say to you hahah




message 28: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

nothing to be embarrassed about tho
I don’t think there’s any shame in telling people they’re attractive
in fact, I think people should always say these things and shouldn’t be afraid to




message 29: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

lol yeah you’re right I guess someone could mistake it like that
idk I just think that if you give love out to the world, you’ll get love back from the world to
kinda like chemical reactions - give reactants and you’ll always get products of the same amount even if it might look completely different




message 30: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

it’s a good mindset to have I think lol :))




message 31: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

☺️☺️




message 32: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

yeah that’s fine!
sorry I didn’t reply earlier
my older brother is in the hospital and idk I thought I might go there




message 33: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

no no
if you’re coming at 11 then that’s definitely fine
I want you to come actually
noah’s been in the hospital for a while now so




message 34: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

no it’s fine really
milo thinks we can go another time and I’ll just go with him
just - pls come here?




message 35: by rimskur (new)

rimskur | 1470 comments

description
lena :

ok thx sm really




back to top