Best of YA discussion

36 views
Buddy Reads > Request/Find reading buddy

Comments Showing 1-26 of 26 (26 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Comment what books you'd like to buddy read, or reply to someones request to buddy read. Y'all can also set up arrangements here.

Have fun buddy reading!


message 2: by Maria (last edited Aug 03, 2014 09:52AM) (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Anyone want to Six Months Later by Natalie Richards Six Months Later or Throne of Glass (Throne of Glass, #1) by Sarah J. Maas Throne of Glass?


message 3: by Aisha (new)

Aisha (aisha_i) I'll read Throne of Glass with you!


message 4: by Maryanne (new)

Maryanne | 771 comments Throne of glass!!!


message 5: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Well have trio! when should we start?


message 6: by Maryanne (new)

Maryanne | 771 comments How about tomorrow? By the way does everyone have a book of Throne of Glass? @Maria


message 7: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Tomorrow as in 4th or 5th? @Marianna


message 8: by Maryanne (new)

Maryanne | 771 comments Isn't it tomorrow the 4th of august? @Maria


message 9: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Where I'm at its Aug. 4 already


message 10: by Aisha (new)

Aisha (aisha_i) So can we start Tuesday?


message 11: by Maryanne (new)

Maryanne | 771 comments Ok I guess for you it's on the fifth. @Maria


message 12: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Ok great, I set up a thread.


message 13: by Caru (new)

Caru Anyone wanna read These Broken Stars or Will Grayson, Will Grayson with me?


message 14: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
These Broken Stars @Carina


message 15: by Caru (new)

Caru @Maria yay!! Awesome! Do you have the book now? Or when would you like to start it?


message 16: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Friday? Yeah I have the book now. How many pages do you wanna read?


message 17: by Caru (new)

Caru Friday as in tomorrow? and how about 5 chapters a day?


message 18: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Oh yeah tomorrow (not keeping track of time anymore)
Sure I'm good with that


message 19: by Caru (new)

Caru Okay tomorrow is good!


message 20: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Made a thread @Carina


message 21: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Just suggest books you want to read and someone will say they want to read with you. I'm pretty bored, I'll be willing to buddy read with you.


message 22: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Omg, I've been meaning to start that. You want to start tomorrow or today?
(I already have the book)


message 23: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
How many chapters do you want to read a day?


message 24: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
I'm not really a patient person, but I don't really care.

Well technically there aren't chapters. How about 20 or more letters?


message 25: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
Omg, lucky.

Alright. I made a thread for it: https://www.goodreads.com/topic/show/...


message 26: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 1011 comments Mod
I just messed up on the date. I'll change it after.


back to top