Here's To Ed Sheeran! discussion

16 views
Introductions, Introductions! > Sit Down and Chat!

Comments Showing 1-30 of 30 (30 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
BoNjouRR!!!


message 2: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Ruby wrote: "Is it okay if i'm standing?? LOl."

NO SIT DOWN GOSH FOLLOW INSTRUCTIONS XD


message 3: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Very!


message 4: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Ruby wrote: "Haha."

So..what's up??


message 5: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Ruby wrote: "Nothing. Supposed to be studying Spanish, but i couldn't resist."

Hahahaha xD Hola!


message 6: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
My go-to line is: Bitch stole my vibe


message 7: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Ruby wrote: "oh. is that from somewhere??"

nope!


message 8: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Ruby wrote: "Lol, so you just say that??"

when I'm mad, yes


message 9: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Ruby wrote: "ahhhhh. i say crap like that even when i'm not mad. but no on gr. that's just weird. lol."

Bitch stole my vibe >:(


xD


message 10: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
XD That's another catch-phrase I use

You mad bruh?

And...

fight me

and..

innit?


message 11: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
Hey


message 12: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
HI!!


message 13: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
Awesome! How bout you?


message 14: by [deleted user] (new)

Heyy


message 15: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
Hii


message 16: by [deleted user] (new)

What's uppp


message 17: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
Nothing much I can't sleep so now I'm in Gr. How about you?


message 18: by [deleted user] (new)

Not a lot... Got a bad cold tho :(


message 19: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
Aww that sucks. I hope you feel better! :)


message 20: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Heellloo!! Anybody on?


message 21: by Jennie (new)

Jennie  (msdiamondeye) | 26 comments Hi!! How are you?? :-)


message 22: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
Hey!! :)


message 23: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Grreeaatt! Hbu guys?


message 24: by Taniaaa, taruni is bae (new)

Taniaaa | 84 comments Mod
Awesome!! :)


message 25: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
Lol :D


message 26: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
I am making an improved masthead :D


message 27: by [deleted user] (new)

heyyyoooo :)


message 28: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
woah hi it's been so long >.<


message 29: by Clary (new)

Clary Hi people


message 30: by 2 ∞ & ➳, If it's not okay, then it's not the end. (new)

2 ∞ & ➳ (definitionofinfinity) | 264 comments Mod
heyy!


back to top