Twilightholics anonymous discussion

16 views

Comments Showing 1-20 of 20 (20 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Rebecca ❤ Bea ❤, Team Jace (new)

Rebecca  ❤ Bea ❤ | 213 comments Mod
look at this its kinda funny


message 3: by [deleted user] (new)

Spanish influenza eating at his head?? Scary.


message 4: by [deleted user] (last edited Aug 08, 2009 07:20PM) (new)


message 5: by [deleted user] (new)

omg i watched that video on utube! its so funny!!


message 6: by [deleted user] (new)

Yeah, and the when he said "Spanish influenza eating at his brains" I was like ---> o.O


message 7: by [deleted user] (new)

i liked "but being a selfish bastard I bit her instead"
funny funny funny!


message 8: by Savannah (new)

Savannah (savvy15) Melzz wrote: "Here are favorites that made me laugh


• Edward Cullen Song

• Twilight Song Spoof #1

• Twilight Song Spoof #2

• A Twilight Parody for the Ages

• Twilight Cartoon"


Those were funny...


message 9: by ♥Jenny♥ (last edited Aug 11, 2009 11:16AM) (new)

♥Jenny♥ they were. I liked Twilight Song Spoof #1 and the Twilight Cartoon


message 10: by [deleted user] (new)

omg i just watched them!!
sooooo funny !!!


message 11: by Savannah (new)

Savannah (savvy15) Watch this video its funny

* http://www.youtube.com/watch?v=sdKtPG...


message 12: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ Oh, I saw that already. It was ok.


message 13: by Savannah (new)

Savannah (savvy15) Its funny the first few times but then it gets old


message 14: by [deleted user] (new)

Love that last link, Savannah. The lyrics are in the description and they are hilarious.

"Jasper and Emmett are so cool also
And Alice is like Katy Perry Hot N Cold
Dont wanna be near Rosalie, though
Cause I have a thing about being around a-holes"

"I'd run and tell Edward to leave Bella, please
It's obvious she would much rather be with me
And if he says no, then I'll have to agree
Cause honestly, he could beat the crap outta me"

"Wish I could do the Edward run
Then I would be real quick too
And I could get home in time for Scooby Doo"


Haha, hilarious. Don't we all want to run like Edward just to be in time for Scooby Doo? Lol, just kidding.


message 15: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ Haha. lol.


message 16: by Savannah (new)

Savannah (savvy15) lol...


message 17: by [deleted user] (new)

Lol. Glad you liked my posts. Those were in my favorites, except for song parody number 1, I added that later. When Edward was running with Bella in one of those spoofs he literally had one of those stuffed spidermonkey's on his back. Lol.


message 18: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ Haha, lol.


message 19: by [deleted user] (new)

Entertainment Weekly did an interview with Robert Pattinson a while ago about playing Edward. It's really interesting, he talks about some things we haven't heard before. It's a five part interview, and if you've already seen it no need to tell me, not everyone has seen these:
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5


message 20: by [deleted user] (new)

cool thanks Melzz!


back to top