Volleyball Players discussion

38 views
hi! > introduce yourself

Comments Showing 1-50 of 97 (97 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by [deleted user] (new)

HI! im alli. i play vball 4 the lassiter junior trojans


message 2: by Savannah (new)

Savannah (savvy15) hey im Savannah and im gonna tryout for vollyball at my school


message 3: by [deleted user] (new)

hi!


message 4: by [deleted user] (new)

invite all ur friends plz!!


message 5: by [deleted user] (new)

hi im rebekah and my cousin plays volleyball and i luv watching her! im gonna try out for the team at my school on august 30


message 6: by [deleted user] (new)

:P


message 7: by Hannah (last edited Aug 04, 2009 05:25PM) (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Hey I'm Carrie and I'm about to try out for my HS volleyball team on Aug 17! I'm so excited!!


message 8: by [deleted user] (new)

Carrie wrote: "Hey I'm Carrie and I'm about to try out for my HS volleyball team on Aug 17! I'm so excited!!"

good luck!! im tryin out for ms team tom.


message 9: by [deleted user] (new)

thx!


message 10: by [deleted user] (new)

im miah, and i played for my school, and i play with my own team, like my mom and my BFF's mom r the coaches! I also went to a Volleyball camp this summer!


message 11: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Rachel wrote: "good luck to carrie and alli!!"

THanks! I think I may need it ;}


message 12: by ♥ Rachel♥ (new)

♥ Rachel♥   (i_got_a_jar_of_dirt) i just like playing v-ball with friends


message 13: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Hey, Still good.


message 14: by ♥ Rachel♥ (new)

♥ Rachel♥   (i_got_a_jar_of_dirt) ^^


message 15: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Btw I like ur pic. it cool


message 16: by Hannah (new)

Hannah (livecow) If you had eyes you would see that I'm Hannah. I just play volleyball when I can but I'm to busy with other things to actually try out for the team at my school.


message 17: by ♥ Rachel♥ (new)

♥ Rachel♥   (i_got_a_jar_of_dirt) thx carrie!


message 18: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Welcome!


message 19: by [deleted user] (new)

Hey Hannah!


message 20: by Della (new)

Della | 2 comments hey guys! i'm della. ummm...I guess you could say i play volleyball. I play alot with my friends Lizzy and other people and at school. :)


message 21: by [deleted user] (new)

it is really hard to play in the water! lol! Well hey Della!


message 22: by Della (new)

Della | 2 comments hey! :)


message 23: by [deleted user] (new)

:D


message 24: by [deleted user] (new)

hello!!!


message 25: by [deleted user] (new)

yo allison


message 26: by [deleted user] (new)

hey, check out the mods topic, im looking 4 2 more mods....


message 27: by [deleted user] (new)

i wanna b a mod


message 28: by [deleted user] (new)

kk.... answer da questions and i consider u.


message 29: by [deleted user] (new)

i answered da questions, now all i have to do is wait!!!


message 30: by [deleted user] (new)

yep. lol


message 31: by [deleted user] (new)

ugh waiting


message 32: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Ikr? waiting is awful!


message 33: by [deleted user] (new)

yes it is!!!!


message 34: by [deleted user] (new)

Yello, I'm Becca, and right now im experimenting on which background i like better. so if one day, i have a smiley face(like today)and another day i have something else, its not a different person!!!!!


message 35: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) lol ok


message 36: by Hannah (new)

Hannah (livecow) okey-dokey


message 37: by ⓑⓔ©©ⓐ (new)

ⓑⓔ©©ⓐ Hiiiiiiiii and I LUV v-ball! Also my name is Becca 8D



message 38: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Welcome to the group. : )


message 39: by [deleted user] (new)

hey Becca!


message 40: by [deleted user] (new)

Well... hi Beccas!!!! (more than 1)


message 41: by [deleted user] (new)

hi!! :D


message 42: by [deleted user] (new)

hola!!!


message 43: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) Heyas!!


message 44: by [deleted user] (new)

am i a mod?


message 45: by Hannah (new)

Hannah (lettingtheinkdry) YES you are a mod.


message 46: by [deleted user] (new)

WOO!!! anyways!!! :)


message 47: by [deleted user] (new)

heyyyy i am addison i luv volley ball and basketball too so ya and u can call me adide


message 48: by [deleted user] (new)

Hey adide!!! Nice to meet you! :D


message 49: by [deleted user] (new)

waZZZZZZZZZZZZZZZZZupppp??!!


message 50: by [deleted user] (new)

:D


« previous 1
back to top