Fantasy, Magic, and Mystery! discussion

16 views
General > Harry Potter years 1-2

Comments Showing 1-50 of 85 (85 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Discuss books one and two here!


message 2: by [deleted user] (new)

Sweet!


message 3: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Might as well start this off. What's your favourite part of book one?


message 4: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments I'd say his first flight on a broomstick


message 5: by [deleted user] (new)

Yeah. I don't know. Maybe when Hagrid came and got him.


message 6: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments That was funny!


message 7: by [deleted user] (new)

Yeah!


message 8: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments What about book two? I'd say when Snape got disarmed into a wall :)


message 9: by [deleted user] (new)

I don't know. I didn't really like Chamber of Secrets. I found it boring.


message 10: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments OHHHHH!!!! I got mixed up, was talking about the third one. I didn't really like the second.


message 11: by [deleted user] (new)

Lol


message 12: by [deleted user] (new)

I will just not comment!! ;)


message 13: by [deleted user] (new)

You don't like HP?


message 14: by [deleted user] (new)

I am not overly fond of it


message 15: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Yeah, I know where you're coming from. After I finished my Inheritance Cycle rereading marathon, I tried to read HP and hated it!! After one reads something really good, anything else that's different in any way seems bad!


message 16: by [deleted user] (new)

I agree Gabe. I read HP first then the Inheritance Cycle. But I loved the Cycle more


message 17: by [deleted user] (new)

Good thing!


message 18: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments I wonder what would happen if Eragon went into hogwarts?


message 19: by [deleted user] (new)

Yeah. He would probably outmagic them all :) and they would totally crap their pants with one look at Saphira :)


message 20: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments That would be hilarious! Just watching their faces as Eragon freaking destroys Voldemort in 2 minutes with a kill word, and his wards blocking every spell the teachers send his way... that would be a great fan fiction!


message 21: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments And Saphira getting inside their minds and saying sarcastic comments :)


message 22: by [deleted user] (new)

Oh that would be so awesome!!!!!!!!!


message 23: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments I know right!


message 24: by [deleted user] (new)

Lets not go there, it would be a disaster for all of the HP fans! If there was someway to do a blog of sorts, we should all write some chapters for what we think book five will look like!


message 25: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments A private group could be a sort of blog...


message 26: by [deleted user] (new)

Yeah


message 27: by [deleted user] (new)

Hey! Just curious, what houses are y'all sorted into? I'm a Ravenclaw and/or a Slytherin but I'm more Ravenclaw.


message 28: by [deleted user] (new)

Not going to bother ;)


message 29: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments You mean on pottermore? I'm a ravenclaw :)


message 30: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments I took the quiz


message 31: by [deleted user] (new)

Nice. Oh come on Ben! What house are you sorted into??


message 32: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Take the pottermore quiz, Ben!


message 33: by [deleted user] (new)

Yes take it!


message 34: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Also, what are your patronuses? (Patronusi?) mines a hawk, according to pottermore :)


message 35: by [deleted user] (new)

I don't know. I haven't taken that quiz yet. When u tried to get into pottermore it wouldn't let me. I don't know why.


message 36: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Huh. Is it the email problem?


message 37: by [deleted user] (new)

I don't think so. I don't think it required me email. I honestly don't know that was like a year ago :)


message 38: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments You should try again!


message 39: by [deleted user] (new)

Yeah. But I gotta go to school talk to y'all later!


message 40: by [deleted user] (new)

Lol, just got back from school!


message 41: by [deleted user] (new)

lol I just got out of school 20 minutes ago. And I haven't even left yet!


message 42: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments I get out at 2:45, what about you guys?


message 43: by [deleted user] (new)

I get out at 2:30


message 44: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Lucky! I'm so bored for the last half hour. They just make us sit! We can't even read!


message 45: by [deleted user] (new)

That's horrible.


message 46: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments It's an atrocity. I can't believe the injustice. We must rise against them and ursurp the throne...


message 47: by [deleted user] (new)

YES!!!!!!!!!


message 48: by [deleted user] (new)

I get out a three fifteen


message 49: by Asterion (new)

Asterion (Yimsel) | 520 comments Do they let you read?


message 50: by [deleted user] (new)

There is always homework to do, but we are alowed.


« previous 1
back to top