BOOKFREAK *.* discussion

10 views
read along

Comments Showing 1-31 of 31 (31 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Niels (new)

Niels (niels98) | 34 comments Mod
soooo, maybe to make this group more active we could do a read along. so we read the same book once a month? or once in two months if that's to short.


message 2: by Nina (new)

Nina | 33 comments I think that's a pretty cool idea :D


message 3: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
hahah yeah sure i thought about it yesterday hahah ok wich book??


message 4: by Nina (new)

Nina | 33 comments It should be something that all of us might enjoy, but I have no clue what that could be. We could vote or something like that? Like, each one of us picks one book, and than we decide which one we'll read?


message 5: by Niels (new)

Niels (niels98) | 34 comments Mod
An Ember in the Ashes
Maybe this book? It's young adult and has a high rating?
other suggestions are welcome. I will read anything.


message 6: by Nina (new)

Nina | 33 comments I've been thinking about whether I should read it or not for months haha
Other suggestions:
Fear the Drowning Deep - Sarah Glenn Marsh
Radio Silence - Alice Oseman
Ravaged Land - Kellee L. Greene
Nexis - A. L. Davroe


message 7: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
my suggestion: shatter me by Tahereh Mafi :) it sounds good


message 8: by Niels (new)

Niels (niels98) | 34 comments Mod
the bookfreak wrote: "my suggestion: shatter me by Tahereh Mafi :) it sounds good" sorry already read it ; )


message 9: by Niels (new)

Niels (niels98) | 34 comments Mod
Nina wrote: "I've been thinking about whether I should read it or not for months haha
Other suggestions:
Fear the Drowning Deep - Sarah Glenn Marsh
Radio Silence - Alice Oseman
Ravaged Land - Kellee L. Greene
..."

I had the same with an ember in the ashes. It is in my to read list for months now. I like the last two suggestions the most. Maybe we could do a vote soon


message 10: by Nina (new)

Nina | 33 comments Should we create an actual poll or do we wanna find a day when we all have a couple of minutes to decide?


message 11: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
So we have 3 suggestion:
an amber in the ashes
Ravaged Land - Kellee L. Greene
Nexis - A. L. Davroe

11.10. is the deadline for suggestion and on the 12.10. we can vote
is that ok??

and we read like for one month or less??


message 12: by Nina (new)

Nina | 33 comments Fine by me ^^
But how do we vote?


message 13: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
just write the book you wanna read on the 12.10 hmm...i will remind everyone on that day kay?


message 14: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
until then ....just looking for books we could read ^^


message 15: by Nina (new)

Nina | 33 comments Okay :)


message 16: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
Maybe....Black Blade from Jennifer Estep??


message 17: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
*by


message 18: by Abby McGail (new)

Abby McGail | 3 comments Okay, i like the idea. Let's do it :)
Stealing Snow by Danielle Paige?
A book of Spirits and Thiefes by Morgan Rhode?
And I darken by Kiersten White?
The crown's game by Evelyn Skye?
Blackhearts by Nicole Castroman?


message 19: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
today is the last day for suggestion... please comment if you read it or not


message 20: by Nina (new)

Nina | 33 comments I personally don't have anymore suggestions :s
But I haven't read any of the books you guys suggested, looking forward to our reading ^^


message 21: by Niels (new)

Niels (niels98) | 34 comments Mod
so at what time will we vote tomorrow? I have to work from 6 to 9 maybe after that? I like all the suggestions btw.


message 22: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
sooo the suggestions areeee:
Ravaged Land - Kellee L. Greene
Nexis - A. L. Davroe
And I darken by Kiersten White
The crown's game by Evelyn Skye
Blackhearts by Nicole Castroman
Black Blade by Jennifer Estep
An Ember in the Ashes by Sabaa Tahir

so please write the book you want to read... i just picked a few beacause it would be to much i hope thats ok?!


message 23: by Nina (new)

Nina | 33 comments Just picking one is gonna be hard :P


message 24: by Niels (new)

Niels (niels98) | 34 comments Mod
I think the 4 that voted now are the most active people. Shall we wait another day and then start the read along? If someone does rather not read An ember in the ashes it's fine with me to since all the other books seem fun to but otherwise i think an ember in the ashes has the most votes?


message 25: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
yeah i am fine with it


message 26: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
but we could wait till tomorrow


message 27: by Nina (new)

Nina | 33 comments Yeah, but I'm pretty sure An Ember in the Ashes has won ^^


message 28: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
hahaha yeah so it's an ember in the ashes??


message 29: by Miss Sarah (new)

Miss Sarah | 40 comments Mod
for how long?? one month??


message 30: by Nina (new)

Nina | 33 comments Guess so


message 31: by Niels (new)

Niels (niels98) | 34 comments Mod
the bookfreak wrote: "for how long?? one month??"
Fine with me, but maybe I will finish it earlier. I read way to much.


back to top