The Joke Around Group discussion

12 views
Games > Guess the Celebrity!

Comments Showing 1-35 of 35 (35 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

♥ Emily ♥   (emily_turtle) | 81 comments Is it a girl?


♥ Emily ♥   (emily_turtle) | 81 comments An actor?


message 3: by [deleted user] (new)

Is he between 20 and 25?


message 4: by Hads (new)

Hads | 142 comments Lol


message 5: by Hads (new)

Hads | 142 comments This is too hard :(


message 6: by Hads (new)

Hads | 142 comments Logan Lerman?


message 7: by Hads (new)

Hads | 142 comments Dylan O'Brien?


message 8: by Hads (new)

Hads | 142 comments YAY! I GOT IT!


message 9: by Hads (new)

Hads | 142 comments I hope you know I was just guessing randomly :P XD


message 10: by Hads (new)

Hads | 142 comments Okay, got it.

I have thought of a celebrity!


message 11: by Hads (new)

Hads | 142 comments Aubrey ♔ wrote: "Boy?"

Nope


message 12: by The Feline Felon (new)

The Feline Felon (bookfeline) Girl


message 13: by Hads (new)

Hads | 142 comments Lady Vampire I want to suck ur blood may mesa do that jk u dont have a choice ( AKA ) Aeglaeca Astra wrote: "Girl"

Yups


message 14: by Hads (new)

Hads | 142 comments Aubrey ♔ wrote: "Actress?"

Yeah, she is, but she sings too.


message 15: by The Feline Felon (new)

The Feline Felon (bookfeline) um is she 20 25?


message 16: by Shristhi (new)

Shristhi (thebookgodess) Shailene Woodley?


message 17: by Hads (new)

Hads | 142 comments Lady Vampire I want to suck ur blood may mesa do that jk u dont have a choice ( AKA ) Aeglaeca Astra wrote: "um is she 20 25?"
Yup


message 18: by Hads (new)

Hads | 142 comments Jess wrote: "Shailene Woodley?"

Nope


message 19: by The Feline Felon (new)

The Feline Felon (bookfeline) um anna Kendrick?


message 20: by Shristhi (new)

Shristhi (thebookgodess) Is she famous?


message 21: by Hads (new)

Hads | 142 comments Lady Vampire I want to suck ur blood may mesa do that jk u dont have a choice ( AKA ) Aeglaeca Astra wrote: "um anna Kendrick?"

Nope


message 22: by Hads (new)

Hads | 142 comments Jess wrote: "Is she famous?"

Definitely

She released a song recently.


message 23: by Hads (new)

Hads | 142 comments Aubrey ♔ wrote: "ZOE KRAVITZ? Is that even how you spell her last name?"

Nope


message 24: by Hads (new)

Hads | 142 comments David wrote: "j lo lady gaga"

Nope


message 25: by Hads (new)

Hads | 142 comments I don't know what genre


message 26: by Hads (new)

Hads | 142 comments It's called "can't keep my hands to myself"


message 27: by The Feline Felon (new)

The Feline Felon (bookfeline) selena gomez


message 28: by Hads (new)

Hads | 142 comments Yeah!


message 29: by The Feline Felon (new)

The Feline Felon (bookfeline) its alright i didnt want to go anyways


message 30: by The Feline Felon (new)

The Feline Felon (bookfeline) THAT SONG IS SO DUMB!!!


message 31: by The Feline Felon (new)

The Feline Felon (bookfeline) Thou shalt not hate


message 32: by Hads (new)

Hads | 142 comments What? You all hate Selena? I like her *runs away crying*


message 33: by [deleted user] (last edited Mar 03, 2016 10:48PM) (new)

I like her tbh


message 34: by Hads (new)

Hads | 142 comments Artemis (Nyx) wrote: "I like her tbh"

Same! Yay!


message 35: by [deleted user] (new)

XD


back to top