Catch a Ghost (Hell or High Water, #1) Catch a Ghost discussion


25 views
Buddy Read: Lili, Pervy, Meli Mel 04/28/14

Comments Showing 1-50 of 103 (103 new)    post a comment »
« previous 1 3

* Meli Mel * Okay, ladies! I hope this works lol!


message 2: by .Lili. (new) - added it

.Lili. It worked!!! :)


* Meli Mel * YAY!! I hope Perv sees it. :))


Melissa *Pervy* I see I see. Lol


Melissa *Pervy* I am at 10%. Have you guys started? I won't be able to read more until a little later today.


message 6: by .Lili. (new) - added it

.Lili. No, I can't start until tonight.:(


Melissa *Pervy* Oh ok, well that works out good then. It's pretty good so far! :)


message 8: by * Meli Mel * (last edited Apr 28, 2014 09:27AM) (new) - added it

* Meli Mel * I can't start it until tonight too. But I'm really excited!! Glad you're liking it so far. :)


Melissa *Pervy* don't read this spoiler yet lol (like not until like 12%) but (view spoiler)


message 10: by .Lili. (new) - added it

.Lili. You tease! Lol


message 11: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * Hahaha!! OK. I will try to resist. ;)


Melissa *Pervy* Lmao. Sorry..it's not a major spoiler or anything but you will be satsified.lol


Melissa *Pervy* 43% (view spoiler) okay, I haven't read much at all today. I think this is just a fast read. Lol. I have to watch dancing with the stars later so I won't be able to continue until late. I swear I've read for like maybe over an hour total and got this far...I'll wait for you guys to catch up now. I'm defending myself because I feel like a book hog bitch. Lol


message 14: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * Holy crap Perv!! I feel so left behind. How long is it??


message 15: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * Oh, BTW, just got home so should be able to start it in an hour or two. I'm hoping in an hour, though, lol!!


Melissa *Pervy* I'm not sure how many pages, but maybe 300 or a little less?!? I won't read anymore for like 3 or 4 hours. Keep me posted on your thoughts as you read.


message 17: by .Lili. (new) - added it

.Lili. You haven't read much but you're at 43%. WTF?! LOL I haven't even started. I'll be starting w/in the hour- hopefully. Trying to get this house hold under wraps!


Melissa *Pervy* I swear it's a super super fast read. I haven't read much at all. With kids homework and my show coming on I bet you guys will catch up in no time. Lol


Melissa *Pervy* Keep me posted on your thoughts too, Lili. And omg, bear otter and the kid book 3...yippee. love tj and eric!!!


message 20: by .Lili. (new) - added it

.Lili. Both y'all got me to read BO&TK, you know. I'd had it on my TBR forever but thought it looked too sweet for me. Then I saw on FB you two pervs read it & loved it so I knew I had to give it a shot.


Melissa *Pervy* Meli Meli convinced me to read it and I am sooo happy I did...And I'm glad you did too. A lot of people were turned off by the cover...I guess that goes to show "never judge a book by the cover"...the cover is also why I had put it off :/ one of my favorite books now!!


message 22: by * Meli Mel * (last edited Apr 28, 2014 07:10PM) (new) - added it

* Meli Mel * *SQUEEEEE*!!!!!!



Man, I can't freaking wait to read it. Glad we swayed you into reading it, Lili. BO&TK is the shiz lol!


Melissa *Pervy* that freaking gif. lmfao


message 24: by .Lili. (new) - added it

.Lili. Hahaha!


message 25: by .Lili. (new) - added it

.Lili. 3% I never finished Cut & Run (I know!) but did read some- the beginning is very similar. No?


message 26: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * What!?! Woman you need to finish that series!!

Erm...yeah. It's quite similar. But hopefully the rest isn't.


message 27: by .Lili. (new) - added it

.Lili. 12% Melissa, as soon as I read that I knew that was your spoiler. Lol I wholeheartedly agree!


message 28: by .Lili. (new) - added it

.Lili. Meli, one day I'll finish!


Melissa *Pervy* Total cut & run vibe...totally. that's what my 40% spoiler is lol. It mAkes me sad that the author is replicating it a bit but I am enjoying the story


Melissa *Pervy* Lili regarding 12%...hubba fucking hubba. Lol


Melissa *Pervy* Dammit, I'm letting ty and zane get into my head now. Why, why, why must there be similarities...why God why. Lmao


message 32: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * Melissa wrote: "Dammit, I'm letting ty and zane get into my head now. Why, why, why must there be similarities...why God why. Lmao"

Oh no...it's still similar where you are?


Melissa *Pervy* 47% I don't dislike the book at all...it's just there are similarities big time. Like I feel like proph is ty and my hot as fuck Tommy is Zane. Lmao

This spoiler is personal and has nothing to do with the book so read it. Lmao (view spoiler)


message 34: by * Meli Mel * (last edited Apr 28, 2014 10:57PM) (new) - added it

* Meli Mel * OK. Cool. I'm starting to get into it.

Btw, LOVE your name. But since you're a woman, it should be La Gatita Pervertida lol! But Love it!! ;)

(view spoiler)


Melissa *Pervy* Well thank fuck you told me that...how embarrassing. People would have thought I was a boy pussy cat. Lmfao!! So seriously, thanks! Lmao

(view spoiler)


message 36: by * Meli Mel * (last edited Apr 28, 2014 11:11PM) (new) - added it

* Meli Mel * ROFL!! Oh god...you have no idea how loud I was just laughing! And you're welcome! :D

(view spoiler)


Melissa *Pervy* Lmao. And damn Google translate always steers me wrong. Lol!!


message 38: by .Lili. (new) - added it

.Lili. 28% I'm just not really feeling this book :(


Melissa *Pervy* Lil, I'm only on 50% since like 9:00 last night. I love Tommy and even Proph but its like I am having to force myself to continue. Its not one of those books that has ALL of my attention...and that sucks! I honestly don't hate it, but its not like amazing!


message 40: by .Lili. (new) - added it

.Lili. Yeah, I feel like I'm having to push myself.I may have to bail girls. :(
 photo 8941808_zpsxqrg9n9u.gif


Melissa *Pervy* That's fine, Lili. Since I'm 50% in I'm gonna keep going. Its def at least a 3 star read for me. I just wish it was better.


message 42: by .Lili. (new) - added it

.Lili. Thank you Pervy. I'm sorry. :(

Here's my apology gift:
 photo tumblrmho7x79ugr1r4hqpn_zps8877265f.gif


Melissa *Pervy* I do love the apology. Lmao


Melissa *Pervy* Meli Meli, how far are you?


message 45: by .Lili. (new) - added it

.Lili. I wish I could send a better but Big Brother is watching!


Melissa *Pervy* LOL. Hey Lil, maybe you didn't finish cut and run for the same reason?!? They are quite similar!!


message 47: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * I left off at 28% last night, and I felt like I had to force myself to continue too. Not connecting to the characters at all. So sad. Thought this would be a good one. :(


message 48: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * Lili, the first book from Cut & Run series was my LEAST favourite, but once you pass that one, it gets better with each book.


Melissa *Pervy* Meli Mel *Ty and Zane's Creeper* wrote: "I left off at 28% last night, and I felt like I had to force myself to continue too. Not connecting to the characters at all. So sad. Thought this would be a good one. :("

Meli (view spoiler)


message 50: by * Meli Mel * (new) - added it

* Meli Mel * (view spoiler)


« previous 1 3
back to top