RECOMENDING ANIME GROUP!!!!! discussion

11 views
Bludgeoning Angel Dokuro-Chan

Comments Showing 1-50 of 157 (157 new)    post a comment »
« previous 1 3 4

message 1: by [deleted user] (new)

XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD


message 2: by [deleted user] (new)




LungHuo* 龍火 * | 39 comments that's the mostr disgusting and dumbest anime I've ever seen ><


message 4: by [deleted user] (new)

It's kinda funny so far, but I haven't seen much of it, so I don't know...


LungHuo* 龍火 * | 39 comments i watched all of it and it's sensless ><


message 6: by Kiku (new)

Kiku  Honda | 931 comments Mod
i like that^^

plus you should not say that because life is sensless(duh)


Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) Wow... I watched a short intro and it was freaky 0.0


message 8: by [deleted user] (new)

I got to the 2nd season, I like it... It's funny, but now it doesn't make sense anymore... Or, at least, it makes less sense...


message 9: by Kiku (new)

Kiku  Honda | 931 comments Mod
well life is sensless


message 10: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) ...it makes me wonder why an ANGEL beats the head off of a kid regularly...


message 11: by [deleted user] (new)

:P That's not exatly what I mean, though. I mean that it isn't a continuation of the first season, it's a different story. The characters act different, and the plot is different... The only thing that stayed the same is the main character dying every five minutes. XD


message 12: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) ... that still freaks me out... Im going to try watching an episode, not just the first 2 minutes...


message 13: by [deleted user] (new)

It's funny... Watch more of it. Sometimes Dokuro-Chan seems like a moron, but still...


message 14: by Kiku (new)

Kiku  Honda | 931 comments Mod
is it perverted?And is it a shojo or shonen?


message 15: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) GOSH!!! IT'S DISTURBING!


message 16: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) just like the faces the guy makes when the angel kills him every 2 minutes...


message 17: by [deleted user] (last edited Jun 28, 2009 07:10PM) (new)

L (the greatest detective in the world) wrote: "is it perverted?And is it a shojo or shonen?"

Surprisingly, it's Shounen. And it's kinda perverted, since the main character is supposed to grow up and turn the world into a pedophile's world or something, which is why the angels have to stop him... And for many other reasons...


message 18: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) ...wow... how old is this one?


message 19: by [deleted user] (new)

Idk...


message 20: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) My attentiveness to everything that isn't the creepy Angel and dying main character made me notice that Kim Jong Il and Michael Jackson (the older michael Jackson) were in the tv screen... Makes me think it's not too old.


message 21: by [deleted user] (new)

I think season two came out in 2007...


message 22: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) so yeah then... wait...it's 2009 isn't it... then it's older than I thought.


message 23: by [deleted user] (new)

Yeah...


message 24: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) Here I am, still under the impression it's 2008... -.-'


message 25: by [deleted user] (new)

XD FAIL


message 26: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) lol! ya!
[image error]
click if ya can't see!


message 27: by Kiku (new)

Kiku  Honda | 931 comments Mod
interesting


message 28: by [deleted user] (new)

EPIC FAIL! Just like poor Sakura... He has a girl's name, he has Dokuro-Chan killing him every five minutes...


message 29: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) I know... that had to suck... and be painful... O.e


message 30: by Kiku (new)

Kiku  Honda | 931 comments Mod
sooooooooooooooooooo he comes alive again every times he dies?


message 31: by [deleted user] (new)

Yeah... And in the end, when he had a chance, he didn't give it up, he wanted her to stay. O_O


message 32: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) yes... because of a big bunch of words and a spikey club... and a violent angel... I just thought of something... don't you think you'd be angry if your cause of death was *ahem* beaten to death by a cute little girl with a HUGE club'


message 33: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) that would suck like William Shatner's 'Rocketman'


message 34: by [deleted user] (new)

It was weird when she didn't finish the spell, so Sakura turned into some weird guy, because Dokuro fell asleep...


message 35: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) ...wow...


message 36: by [deleted user] (new)

Don't see this every day...





message 37: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) lol, ya! XD


message 38: by [deleted user] (new)

Also, what happens when you take off the halo... O_O


message 39: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) would she be even MORE violent?! that's a scary thought...


message 40: by Kiku (new)

Kiku  Honda | 931 comments Mod
that makes no sence


message 41: by [deleted user] (new)

No... You haven't seen that part yet? It shows what happens.


message 42: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) ...Now I have to look it up! gah! *mentally preparing*


message 43: by Kiku (last edited Jun 28, 2009 07:51PM) (new)

Kiku  Honda | 931 comments Mod
well, im toooooooooooooooo lazy to

haha


message 44: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) *burst out laughing* Omigosh! I thought she was gonna die when it got taken off!!! XD XD XD XD That's hilarious!


message 45: by [deleted user] (new)

Yeah... I thought she would become human or something like that...


message 46: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) TOTALLY unexpected XD!!!


message 47: by [deleted user] (new)

Yup!! XD


message 48: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) the show still kinda creeps me out... but now i must watch it... darn hilarity...


message 49: by [deleted user] (new)

Yeah, it's soo funny... I have two (technically one) episode left in season 2, then it's over...


message 50: by Wolfie-the-dork (new)

Wolfie-the-dork (wolfiewheeee) awws! Sorry... Dokuro is REALLY jumpy.
Dokuro: lalala
*tiny noise*
Dokuro: KAIIIII!!!*smashes the head off of Sakura*


« previous 1 3 4
back to top