Dimitri+Rose= 4ever discussion

47 views
Dimitri!

Comments Showing 1-50 of 92 (92 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Rashika (new)

Rashika Talk about Dimka.. i mean we all luv him rite?


message 2: by [deleted user] (new)

right!


message 3: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) HECK YES


message 4: by Rashika (new)

Rashika yay! i knew it


message 5: by Morgan (new)

Morgan (morgy_bear) | 66 comments I DO. YAY
Do you guys really think Ben Barnes would make a good Dimka?


message 6: by Rashika (new)

Rashika NO!!!!!!!!!!!


message 7: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) i think he would b pretty good


message 8: by Morgan (new)

Morgan (morgy_bear) | 66 comments I think NOOOOOOOOOOO


message 9: by Rashika (new)

Rashika yay u go Mrgan


message 10: by Jeffri (new)

Jeffri (29_jeffri) | 5 comments Is Ben Barnes that guy who plays Prince Caspian on Chronicles of Narnia?


message 11: by Rashika (new)

Rashika yah Jeff


message 12: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) yup yup!


message 13: by Rashika (new)

Rashika so....


message 14: by Samary (new)

Samary | 5 comments OMG!
who DOESNT like Dimka?!
anyways EWWWWW! that guy would totally NOT make a good Dimka! :/



message 15: by Rashika (new)

Rashika we figured.. i mean everyone has like accepted that i mean if u go on some sites... they hav dimitri as Ben Barneds and i was like.. ewwwwwwwwwww


message 16: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments ewww ya thts gross. i hope he wont be dimitri


message 17: by Rashika (new)

Rashika i mean hes OK.. but there HAS to be a better Dimka


message 18: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments ya.for sure!
it should be channing tatum!hes hot!


message 19: by Rashika (new)

Rashika lozl ik!


message 20: by Morgan (new)

Morgan (morgy_bear) | 66 comments OMG if he grew out his hair and omg omg

id do him....

u can always depend on me for those weird awkward moments


message 21: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments lol!omg thts funny!
dont worry i would to.haha


message 22: by Rashika (new)

Rashika Morgan wrote: "OMG if he grew out his hair and omg omg

id do him....

u can always depend on me for those weird awkward moments"


yea im sure we can Morgy



message 23: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments haha tht would b cool.but weird at the same time.
haha


message 24: by Rashika (new)

Rashika lolz yea


message 25: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments the 5th book has me cluesless on wht its going to be about


message 26: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) ik same
but we'll probably b able to make a better guess once we read the 4th


message 27: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments ya. but i think it gives us a clue about wht will happen in blood promise


message 28: by Rashika (new)

Rashika yea i agree


message 29: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) me too


message 30: by Rashika (new)

Rashika lolz yea


message 31: by *Michelle* (new)

*Michelle* (silversecret16) | 190 comments Rene3 wrote: "ya. but i think it gives us a clue about wht will happen in blood promise"

I think it will too


message 32: by Rashika (new)

Rashika ditto


message 33: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments yeah.
i wonder if anyone dies tho


message 34: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) i hope not


message 35: by *Michelle* (new)

*Michelle* (silversecret16) | 190 comments someone dies in every Mead book.
In VA, Natalie dies.
In Frostbite, Mason dies.
In Shadow Kiss, Dimitri dies and a bunch of gaurdians and moroi die too.


message 36: by Sarahbear (new)

Sarahbear | 2 comments hahahaha true.i cant really picture anyone good playing dimitri.i havnt really looked but idk


message 37: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments o gosh..... i hope no one dies!
c but dimitri didnt really die.he is just a strogli now


message 38: by *Michelle* (new)

*Michelle* (silversecret16) | 190 comments his soul died.


message 39: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments aww:( tht is true


message 40: by Rashika (new)

Rashika ditto


message 41: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments o my godess! i just read the 1st chapter of blood promise!


message 42: by *Michelle* (new)

*Michelle* (silversecret16) | 190 comments Anyone who didn't read it, read it now!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!it was awesome!!!!!!! I just want it now!!!!!!!!!!!!!


message 43: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) could some one post the link to it pleez??


message 44: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments http://www.richellemead.com/excerpt/e...
there u go!

lol *michelle* tht was a lot of exclamtion points!hehe ☺


message 45: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) thanks!!


message 46: by *Michelle* (new)

*Michelle* (silversecret16) | 190 comments Rene3 wrote: "http://www.richellemead.com/excerpt/e...
there u go!

lol *michelle* tht was a lot of exclamtion points!hehe ☺"


Yep, thats how excited i am!!!!!!!!



message 47: by Renaynaynay! (new)

Renaynaynay! | 80 comments haha yeah! i really cant wait!☺♥


message 48: by *Michelle* (new)

*Michelle* (silversecret16) | 190 comments 30 days left!


message 49: by Lexi (new)

Lexi (theonecalledwhatsername) ik! i cant believe it


message 50: by *Michelle* (new)

*Michelle* (silversecret16) | 190 comments Who is definately going to see New Moon when it comes out????



« previous 1
back to top