Blood Promise (Vampire Academy, #4) Blood Promise discussion


63 views
sexiest of the sexy! game time!

Comments Showing 1-25 of 25 (25 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

Allyson ok this is just how i said it would be. I(!!) will post the name of a character then you will post the first thing that comes to mind when i think it is time to change charaters i will say TIMES UP! then post the next name. there are no rules to what can be put up so go ahead and ask people questions say crazy things, it is whatever comes to mind FIRST. i want this to be fun =)


Allyson ok it is almost time. post the word.... DIMITRI! when you are ready =)



secret Abomb wrote: "ok it is almost time. post the word.... DIMITRI! when you are ready =)
"


sexy pedophile who i m in lovee withh


Allyson the man i would like to steel from Rose(it would be worth getting my ass kicked)



secret lmao^


message 6: by Kayla (new)

Kayla stunning man hoe.
;]


secret lmao^



secret here's a new one since Abomb hasnt posted anotharr 1:
Christian


message 9: by Kayla (new)

Kayla flame on!!


message 10: by [deleted user] (new)

rejected fire guy


secret captain potential badass


Brittnie Sanders Kriss *a.k.a. smiles* wrote: "Abomb wrote: "ok it is almost time. post the word.... DIMITRI! when you are ready =)
"

sexy pedophile who i m in lovee withh"


omg want to hump him lol


Brittnie Sanders christian:

outside romantic-mean-fire guy lol


message 14: by Magen (new)

Magen sexy, bad boy whose head over heels in love!!!! lol :)



message 15: by Keagan (new)

Keagan dimi=
super hot and god over all gods

christan=
fire god

here i got 5 4 u
mason adrian eddie jesse ralf


Kirsty dimitri
what a ride

christian
a bestfriend


message 17: by Keagan (new)

Keagan Kirsty wrote: "dimitri
what a ride

lol




Kirsty haha:)


message 19: by Keagan (new)

Keagan lol


Kirsty come on abomb tme for another (:


message 21: by Keagan (new)

Keagan here i got 5 4 u
mason, adrian, eddie, jesse, ralf


message 22: by Aria (new) - rated it 5 stars

Aria C hi


Summer Clagg I love this book and the charicters


Cecilia Vazquez Adrian sooooo sexy
Mason love him
Eddie is my mini Dimitri
Jesse is an a**hole
Ralf s*cks


Summer Clagg Adrian is so sweet in this and I agree with Eddie being the new Demitri


back to top