People of the Wolf discussion

6 views
Rules > Mod Rules

Comments Showing 1-23 of 23 (23 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by [deleted user] (new)

1.recognise me as head mod
2.promise you will not ban anyone or make anyone mod without my okay-I have the final say
3.must post at least 20 a week to start with
4.make a list of ur charries and post them in the charrie folder
5.obey ALL the rules I or any of the other mods make up
6.do not make up rules unless you have my permission or if they r obvious ones i missed
87.you must like pie


message 2: by [deleted user] (new)

Pie?


message 3: by [deleted user] (new)

yep...every1 luvs pie!


message 4: by [deleted user] (new)

...I have a werid cusion that hates pie


message 5: by [deleted user] (new)

lol...shun them!


message 6: by Linny (new)

Linny | 16 comments what's a charrie?? is it like a character???


message 7: by [deleted user] (new)

yup


message 8: by Linny (new)

Linny | 16 comments cool!


message 9: by [deleted user] (new)

teehee! pumpkin pie...


message 10: by [deleted user] (new)

no,u can b in the group,it's just a stupid'funny' rule


message 11: by [deleted user] (new)

lol


message 12: by [deleted user] (new)

ugh! b-but h-how can you hate p-pie*sobs heartbreakingly*


message 13: by [deleted user] (new)

lol


message 14: by [deleted user] (new)

lol...urself


message 15: by [deleted user] (new)

pie is the center off all good foods! how can u not like pie if u eat. pie is benificial to all man kind!!!

and none of that really made sense either...


message 16: by [deleted user] (new)

ummmmmmmmmmm. This is werid


message 17: by [deleted user] (new)

OMG PIE IS BENIFICIAL FOR EVERY ONE!!!!


message 18: by [deleted user] (new)

haha Phantom is a girl


message 19: by [deleted user] (new)

u didnt know that, icefire?


ugh! *gets out powerhose*


message 20: by [deleted user] (new)

what?


message 21: by [deleted user] (new)

that the phantom is a girl


message 22: by [deleted user] (new)

I kenw! and I will destroy that power hose.


message 23: by Cedes (new)

Cedes hehe pie tastes funny...XP


back to top