vampire lovers discussion

22 views
bday bash!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! > you are banned !!

Comments Showing 1-41 of 41 (41 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by [deleted user] (new)

i guess we all know how to play this so start off:D


Jillian (NetGalley Addict) (busymomsbookreviews) I don't know how to play.


message 3: by [deleted user] (new)

um ok so u bann the person below you and give a silly stupid reason
eg
you are banned cuz i missed you


message 4: by [deleted user] (new)

Okay. Aakansha you are banned cause you arent givin any idea for our rp.


❤Stephanie ღ♥ღMrs Hannibal Lecterღ♥ღ i thought that it was ban the person above you, because how are you to know who is gonna post next to ban


message 6: by [deleted user] (new)

ya its the same steph :P

lol u banned cuz i have no reason to ban u ;p


message 7: by Alaster (new)

Alaster (aquarionred) | 109 comments Alice your banned cause your to cute for this ;D


message 8: by [deleted user] (new)

haha lol u banned cuz i m evil n evil cnt be cute;p


message 9: by [deleted user] (new)

Alice you're banned because you are an elf and you're evil!


message 10: by [deleted user] (new)

hehe u banned cuz m not an elf m a vampire


message 11: by David, vampire slayer (new)

David (davidthescottishwerewolf) | 4 comments Mod
lol a cute evil elf oh joy


message 12: by David, vampire slayer (new)

David (davidthescottishwerewolf) | 4 comments Mod
she could be a vampiric elf, lol


message 13: by [deleted user] (new)

hahaha lolzi David u banned cuz elf and vampire hybrid will look funny


message 14: by [deleted user] (new)

((whatever. i like it))

Alice your banned because i said so :]


message 15: by [deleted user] (new)

haha lol u banned cuz that made me laugh


message 16: by [deleted user] (last edited May 16, 2013 11:55AM) (new)

You're banned because you banned me


message 17: by [deleted user] (new)

um u r banned cuz i am the mod of this group


message 18: by [deleted user] (new)

You're banned because i'm a member of it :]


message 19: by [deleted user] (new)

you are banned cuz i wish to do so XD


message 20: by [deleted user] (new)

you are banned because i wished your wish not to come true :}}}


message 21: by [deleted user] (new)

U are banned cuz cuz i am an elf and i granted u a wish


message 22: by [deleted user] (new)

You are banned because secretly i'm a rune but honest giant


message 23: by [deleted user] (new)

hehehe lol u banned cuz i have no reasons left


message 24: by [deleted user] (new)

Your banned because i have no reasons for the reasons that i'm telling you reasons right now =]


message 25: by [deleted user] (new)

u banned cuz it din make any sense


message 26: by [deleted user] (new)

You are banned because I agree with you :]


message 27: by [deleted user] (new)

LOL

u r banned because ....................


message 28: by [deleted user] (new)

you are banned because ____________________ *please fill in the blank*


message 29: by [deleted user] (new)

you are banned because i am ur first EVIL sis XD


message 30: by [deleted user] (new)

You are banned because i love you still even you're evil ;]


message 31: by [deleted user] (new)

u r banned cuz i love to be evil around people i love


message 32: by [deleted user] (new)

You are banned because you told me you love me?


message 33: by [deleted user] (last edited May 16, 2013 12:31PM) (new)

you r banned cuz i said I love all my brothers and friends :)


message 34: by [deleted user] (new)

((lol wht did u think ?))


message 35: by [deleted user] (new)

((nothing...i have a dirty mind sorry))

You are banned because you are my RP sister.


message 36: by [deleted user] (last edited May 16, 2013 12:40PM) (new)

you r banned cuz that hurts *cries*

((lol np i m used to it whts ur age 16?))


message 37: by [deleted user] (new)

You are banned because I don't understand

((i'm 18. you? ll?))


message 38: by [deleted user] (new)

((almost 18 ))

you r banned cus u said i was ur RP sister !!


message 39: by [deleted user] (new)

You are banned because you are my rp sister

((advice: don't drink alcohol))


message 40: by [deleted user] (new)

((dont worry i hate the smell of it so drinking is a far talk ))

you r banned cuz thrs nothing like RP sister!!


message 41: by [deleted user] (new)

((good *proud look*))

You are banned because I made it up.


back to top