anime/manga lover's group discussion

25 views
Rosario + Vampire

Comments Showing 1-40 of 40 (40 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
ok there was no disscussion on this so i decided to make one!! i love the TV show and im in the progress of reading the first manga online!! tell what you think of it!!


message 2: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
what is it?


message 3: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
its Rosario + Vampire. it rocks!!its a tv show and a manga.


message 4: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
o..k.


message 5: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
yup yup. it rocks...although if ur agirl and u watch the show its a little awkwrd(lots of "up the shirt"shots)it rather disturbing


message 6: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
i....AM a girl...


message 7: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
im sorry! jeez. its not like i can tell from ur name


message 8: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
and from the pic, so yeah, i get where u r coming from. should i change my pic...?


message 9: by Emily (new)

Emily Farrar (ameraq) | 469 comments Is that that one that premiered in Shonen Jump a few months back and had another chapter last or this month?


message 10: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
huh?


message 11: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
um...im not really sure. the 3rd season of the show just came out in japan.


message 12: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
huh?


message 13: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
what?


message 14: by Emily (new)

Emily Farrar (ameraq) | 469 comments I confuzzled people................


message 15: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
why?


message 16: by Emily (new)

Emily Farrar (ameraq) | 469 comments Everyone was like what? Huh?


message 17: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
huh?


message 18: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
yall are all confusing me.


message 19: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
yeah


message 20: by Emily (new)

Emily Farrar (ameraq) | 469 comments I'm good


message 21: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
on what?


message 22: by Emily (new)

Emily Farrar (ameraq) | 469 comments I'm going to shut-up now


message 23: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
lol


message 24: by [deleted user] (new)

Near is better.


message 25: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
IS NOT!!


message 26: by [deleted user] (new)

IS YES!!!!


message 27: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
NO HE ISNT


message 28: by [deleted user] (new)

>:[ thish ish war!!! (lol its pretty much already been war-like...)


message 29: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
lol yea it has been for like a week


message 30: by [deleted user] (new)

yup! @_@


message 31: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
:D


message 32: by [deleted user] (new)

the one thing Near can't do... WHY WONT HE SHOW ANY FREAKIN EMOTION? MAYBE HE WOULD WIN THIS ARGUMENT THEN!!! today, the anime club had a drawing-on-the-whiteboard contest... they wanted me to draw Ichigo... i dont watch Bleach so i almost drew a strawberry... but i drew Ichigo, and it sucked, to make a long story short... the guy next to me drew him just as bad, tho... lol my friend drew Kilala from Inuyasha, and... well, i dont want to have to remember it, i might get nightmares... oh, PS: Near is better -_- (thats his emotionless face)


message 33: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
lol again idk who all these ppl are. i only watch DN and Rosario +Vampire!!!(FOR THE 10TH TIME!!!)


message 34: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
and L is better!!! he has emotion. he has cute faces!! lol


message 35: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
Justin wrote: ">:[ thish ish war!!! (lol its pretty much already been war-like...)"

HE ISN'T!!!!! AND ILL WAR!!!!


message 36: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
lol L rocks!!


message 37: by [deleted user] (new)

NO!!! He died! The funny thing is that Near is the only one who did absolutely NOTHING and he's the ONLY one that lives... Mello dying was so weird... How would someone be unlucky enough to get a BUILDING to fall on them?


message 38: by Mrs. Lawliet, Death Note Freak (new)

Mrs. Lawliet (mizore-chan121) | 64 comments Mod
lol


message 39: by xXRossiya AruXx, i am blowing stuff up right now (new)

xXRossiya AruXx (biggestanimegeek) | 303 comments Mod
Justin wrote: "NO!!! He died! The funny thing is that Near is the only one who did absolutely NOTHING and he's the ONLY one that lives... Mello dying was so weird... How would someone be unlucky enough to get a B..."

I WANT TO C THT!!!!!!! WAT EP IS THT??!!!!


message 40: by Nathaniel (new)

Nathaniel (nflores) all i have to say since this chat is seemingly dead is....................................................

i think theyre making a Rosario + Vampire 3 idk if its true but ive heard several rumors about it and each were saying itd be released this year.


back to top