Teens rock! discussion

49 views
Your Fairy tale > Your Prince Charming/Knight in Shining Armour

Comments (showing 1-22 of 22) (22 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Samantha (new)

Samantha Arnold (NahteeraiSamanthaArnold) I wish I had one. :(


message 2: by Arwen (new)

Arwen me 2. he would ahve to have a dark side tho. not just shining


message 3: by GOURI, I've got a pocketful of sunshine (new)

GOURI | 1173 comments Mod
yeah..I love guys with a dark side..everybody's got a dark side..(kelly clarkson)


message 4: by GOURI, I've got a pocketful of sunshine (new)

GOURI | 1173 comments Mod
yeah..


message 5: by GOURI, I've got a pocketful of sunshine (new)

GOURI | 1173 comments Mod
I like him..but I don't have a crush or anything..I really have a crush on a softies..


message 6: by sheetzr (new)

sheetzr (sheetalr) | 413 comments even i like Damon alot . I wish to get some guy like that as my prince charming


* chocomusic *  (rashmirivgmailcom) | 69 comments my prince charming... like no one .
smeone just ment for me


message 8: by Saria (new)

Saria | 354 comments I'm one of those gals with 2 prince charmings...one i am supposed to marry (literally) and i like him, but i also like the one my parents hate (also literally) :(


message 9: by Saria (new)

Saria | 354 comments I have a weird complicated relationship......luv triangle...great...


message 10: by Ellie (new)

Ellie  | 116 comments I hate all fairytale-love-sick-happy-ever-after crap. It makes me sick.


message 11: by GOURI, I've got a pocketful of sunshine (new)

GOURI | 1173 comments Mod
♥iLoveBooks♥ wrote: "Shyam wrote: "You girls take relationships WAY too seriously. :P"

LOL. Meet my boyfriend, Bryan, sometime. You'll see who takes relationships seriously, lol."



That is so adorable!!!!


message 12: by Samantha (new)

Samantha Arnold (NahteeraiSamanthaArnold) ♥iLoveBooks♥ wrote: "Shyam wrote: "You girls take relationships WAY too seriously. :P"

LOL. Meet my boyfriend, Bryan, sometime. You'll see who takes relationships seriously, lol."


aww :)


message 13: by GOURI, I've got a pocketful of sunshine (new)

GOURI | 1173 comments Mod
yeah!I wish I had someone like that!


message 14: by Samantha (new)

Samantha Arnold (NahteeraiSamanthaArnold) Me too.


message 15: by GOURI, I've got a pocketful of sunshine (new)

GOURI | 1173 comments Mod
I am the one who takes relationships way TOO seriously and I think I'm falling for someone..hehehe..I sound like a grown up..


message 16: by Samantha (new)

Samantha Arnold (NahteeraiSamanthaArnold) haha adding that hehehe sorta takes away the grown up side. :P


message 17: by GOURI, I've got a pocketful of sunshine (new)

GOURI | 1173 comments Mod
hehe


message 18: by Maven's Queen (new)

Maven's Queen  (RiseRedAsTheDawn) A sweet boy in blue jeans will do me just fine <3 :)


message 19: by A (last edited Jun 20, 2013 02:03AM) (new)

A H My boyfriend.....and I also dream of Robert Pattinson :)


message 20: by Ken (new)


message 21: by britt (new)

britt Jamie Campbell Bower


message 22: by Finley (new)

Finley Mac | 176 comments I don't need a prince charming or a knight. I am perfectly capable of taking care of myself, tyvm


back to top