2 words... YA BOOKS!! discussion

12 views
Perfect GUYS in BOOKS!! > Peeta From Hunger Games Series

Comments (showing 1-17 of 17) (17 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Charnae (new)

Charnae Warrick (char_char) | 12 comments I really like Peeta and how true he was to Katniss. He also had a down to earth feel that Gale didn't have. Now I'm not saying Gale sucked or anything, but Peeta was my guy.


message 2: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) Yep! I totally love Peeta! He's one of my many fictional boyfriends ;-)


message 3: by Sallie (new)

Sallie Griffin (salliebelle) | 346 comments lol but some like *cough* patch you cant have!


message 4: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) Dont start here Sal, we have a thread of our own where we can fight over Patch forever.


message 5: by Charnae (new)

Charnae Warrick (char_char) | 12 comments Oh who's Patch?

Is he adorable?


message 6: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) Oh yeah, he is all adorable. He's in Hush,Hush.


message 7: by Sallie (new)

Sallie Griffin (salliebelle) | 346 comments You forgot the part where hes mine not yours! lol sometimes I crack my self up


message 8: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) Nope, you crack yourself up because, you think your right, but your wrong. HE'S MINE!


message 9: by Sallie (new)

Sallie Griffin (salliebelle) | 346 comments Oh quit dreaming hes mine you cyber -hoe.


message 10: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) CYBER-HOE?!?!?


message 11: by Sallie (new)

Sallie Griffin (salliebelle) | 346 comments yep!!


message 12: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) CYBER-HOE?!


message 13: by Sallie (new)

Sallie Griffin (salliebelle) | 346 comments lol internet hoe


message 14: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) What happened to you in the Patch thread?


message 15: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) Yup


message 16: by Islam Ahmed (new)

Islam Ahmed (islamahmed0904) Just next door actually


message 17: by Sallie (new)

Sallie Griffin (salliebelle) | 346 comments im back to claim whats mine so shove off


back to top