oppisite of oppisites discussion

10 views
nothing

Comments (showing 1-14 of 14) (14 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Benecia (new)

Benecia (BeneciaO5-316) | 24 comments Mod
does anyone do nothingin their lifes except for statues!!!


message 2: by Anastasia (new)

Anastasia Zalesski (StardustLove) | 14 comments what ?


message 3: by Benecia (new)

Benecia (BeneciaO5-316) | 24 comments Mod
does anyone do nothing in their lives except for statues


message 4: by Anastasia (new)

Anastasia Zalesski (StardustLove) | 14 comments I do things in my life , there is never a moment, the day I do nothing . If I do nothing that means i don't breath.
And I wanna breath just like I wanna live and explore the world !!! The world is full of adventures. So to conclude , I think every in this world is always doing something unless of course they are gone and have no life!!!


message 5: by Benecia (new)

Benecia (BeneciaO5-316) | 24 comments Mod
bravo anastasia wonderful essay you get a 4 and you are so correct but and a little more reasons to why nobody has a momment in their life that the do nothing


message 6: by Anastasia (new)

Anastasia Zalesski (StardustLove) | 14 comments Laugh out loud ....
Thanks ... I guess ?!?
JUST BRINGING THE TRUTH
AND YAY I GET A 4 !!!!!


message 7: by Benecia (new)

Benecia (BeneciaO5-316) | 24 comments Mod
yep just and more details good job anastasia zalesski


message 8: by Anastasia (new)

Anastasia Zalesski (StardustLove) | 14 comments lol


message 9: by Benecia (new)

Benecia (BeneciaO5-316) | 24 comments Mod
i know right oh yeah i made a new kind of flower


message 10: by Caitlin (new)

Caitlin | 2 comments YOLO PEOPLE CAITLIN'S IN THE HOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 11: by Caitlin (new)

Caitlin | 2 comments PS , I'm awesome:-)


message 12: by Lejla (new)

Lejla (soccerball8) | 2 comments LOL CAITLIN!!!!!!!!!!!


message 13: by Clea (new)

Clea | 6 comments Mod
ITS IN THE NAME PEEPS! ( im awesome )


message 14: by Benecia (new)

Benecia (BeneciaO5-316) | 24 comments Mod
haha you people are funny and your right yolo whoever doesnt know what that means it means you only live once caitlin its true your awesome


back to top