Broken Hearts discussion

56 views
Hellos > hey..?

Comments Showing 1-50 of 97 (97 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Lucy (new)

Lucy | 2 comments soo

what should we talk about?


message 2: by Lamia (new)

Lamia Idk....lol what hurt you so bad to have a broken heart???


message 3: by Daisy (new)

Daisy alot of stuff


message 4: by Lamia (new)

Lamia Witch is came on this place you can tell anyone we will try and help and understand what is going on :)


message 5: by Lucy (new)

Lucy | 2 comments Um...

I had the most perfect boyfriend, he played on the football team and he was big and buff and HOTT!! But he dumped me to go out with this little blonde cheerleader...UGG it makes me so angry sometimes and sometimes I just cry for hours. I need to find myself another man. :(


message 6: by Daisy (new)

Daisy I would never date a football player! I dispise football! Anyway my main issue is that my boyfriend is moving to Alaska!


message 7: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Alright, so your group is generally new, but you guys already have 30+ members! Jealous!

Well anyway, I do have a broken heart.


message 8: by [deleted user] (new)

I have never had a bf, and I'm fitting in with success, but it might not last long.


message 9: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments I never had a boyfriend, and to be honest, I don't really want one. But it's kinda complicated. Half of my brain says one thing but another side says the opposite.


message 10: by [deleted user] (new)

THANK YOU FOR EXPLAINING MYSELF FOR ME!!


message 11: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Urg! No problem! It sucks though.

I mean I really don't want a boyfriend but the other half needs one.


message 12: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
I don't have a boyfriend and I've never had one and I'm 100% fine with it


message 13: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Never had a boyfriend, but I kinda regret declining my crush...

I was an idiotic kid.


message 14: by [deleted user] (new)

Masha wrote: "Urg! No problem! It sucks though.

I mean I really don't want a boyfriend but the other half needs one."


same.


message 15: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Poor us!


message 16: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
Masha wrote: "Never had a boyfriend, but I kinda regret declining my crush...

I was an idiotic kid."


I had a guy ask me out 3 times in 2 weeks! It was an easy shot but I turned him down...all 3 times lol


message 17: by [deleted user] (new)

Masha wrote: "Poor us!"

lolz, yeah, and the side hat needs a bf wants one and is despereate, too.


message 18: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Sarah wrote: "Masha wrote: "Never had a boyfriend, but I kinda regret declining my crush...

I was an idiotic kid."

I had a guy ask me out 3 times in 2 weeks! It was an easy shot but I turned him down...all..."



*low whistles*

You are quite the mans lady.



message 19: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Hmmm, I'm waiting, tick, tock, BOOM! wrote: "Masha wrote: "Poor us!"

lolz, yeah, and the side hat needs a bf wants one and is despereate, too. "


Yes! But I would never admit that... Lol.


message 20: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
Masha wrote: "Sarah wrote: "Masha wrote: "Never had a boyfriend, but I kinda regret declining my crush...

I was an idiotic kid."

I had a guy ask me out 3 times in 2 weeks! It was an easy shot but I turned him ..."


lol but he's the only person who's ever asked me out =(


message 21: by [deleted user] (new)

Masha wrote: "Hmmm, I'm waiting, tick, tock, BOOM! wrote: "Masha wrote: "Poor us!"

lolz, yeah, and the side hat needs a bf wants one and is despereate, too. "

Yes! But I would never admit that... Lol."

lolz




message 22: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Sarah wrote: "Masha wrote: "Sarah wrote: "Masha wrote: "Never had a boyfriend, but I kinda regret declining my crush...

I was an idiotic kid."

I had a guy ask me out 3 times in 2 weeks! It was an easy shot..."


Aw, but still. That doesn't mean that guys don't like you.




message 23: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Hmmm, I'm waiting, tick, tock, BOOM! wrote: "Masha wrote: "Hmmm, I'm waiting, tick, tock, BOOM! wrote: "Masha wrote: "Poor us!"

lolz, yeah, and the side hat needs a bf wants one and is despereate, too. "

Yes! But I would never admit that......"


Hehe, that was an uber long message for a lolz.


message 24: by [deleted user] (new)

haha, yeah, a paragraph long!


message 25: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Good idea...


message 26: by [deleted user] (new)

lolz


message 27: by Anna (new)

Anna | 3 comments i have acrush on someone but i dont think they like me bak :(


message 28: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
Awwwwww =( I know how that feels =(


message 29: by [deleted user] (new)

....


message 30: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
................


message 31: by [deleted user] (new)

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


message 32: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
That's nice...I guess


message 33: by [deleted user] (new)

lolz


message 34: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
Yeah...soooooooo...wussup?!


message 35: by [deleted user] (new)

nm, u?


message 36: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
Same here...I'm just, like, super bored


message 37: by [deleted user] (new)

lolz


message 38: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
I hate being bored...but that's how I am most of the time


message 39: by [deleted user] (new)

lolz same.


message 40: by Sarahcorn (new)

Sarahcorn (the-meowing-unicorn) | 100 comments Mod
Yeah


message 41: by Lamia (new)

Lamia lol did you know its reatty much guys that hurt us girls!! ((no affense guys out there))


message 42: by Alex (new)

Alex | 54 comments Mod
wow i've alot of people are members already? thats amzing this group is like one of the best ever... anyways i got a bf and he's gothic/emo wich kinda got me gothic... lol oops


message 43: by Lamia (new)

Lamia lol me to i am iam o am :D lol join the club.


message 44: by Lamia (new)

Lamia Awwww im sorry but its ok its ok to interupt sometimes :D


message 45: by [deleted user] (new)

I'm heartbroken because I've been rejected so many times, I just dont get the reason why I belong here. I want a boyfriend, but what guy would ever want to fall for me?


message 46: by Tiff (new)

Tiff  | 2 comments i never had a boyfriend before but i was close to but they guy asked mi out but i turned him down cause i knew mi one of mi bffs really like him too then AFTER i said no he asked her out and she said YES and i was crying for like an hour :'( and they've been going out since then :(


message 47: by Tiff (new)

Tiff  | 2 comments o yeaa but now i feel really sorry for her cause the frigin stupid guy dumped her 2 dayz before VALENTINE's DAY!! and now she's really crying ALOT!!


message 48: by Alex (new)

Alex | 54 comments Mod
lol


message 49: by Alex (new)

Alex | 54 comments Mod
wow so confused what did i miss!!


message 50: by The New Maria (new)

The New Maria (emeraldmaria) | 16 comments Me too!


« previous 1
back to top