DC Comics Fan Club! discussion

9 views
Cartoons! > Batman: The Brave and the Bold

Comments Showing 1-50 of 56 (56 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by [deleted user] (new)

This is one of the more comedic DC cartoons...it's pretty funny tbh :D


message 2: by [deleted user] (new)

YAY! Someone agrees! *cyberfive*


message 3: by Joseph ~ The Madman with a Box, The other Mod (new)

Joseph ~ The Madman with a Box (themadmanwithabox) | 298 comments Mod
it's hilarious, although his batsuit looked weird!


message 4: by [deleted user] (new)

Ikr! Did you watch the episode where Robin becomes Nightwing? Cuz he wore the ugly suit...not the black one, the other...


message 5: by Joseph ~ The Madman with a Box, The other Mod (new)

Joseph ~ The Madman with a Box (themadmanwithabox) | 298 comments Mod
awwww do not remind me!


message 6: by [deleted user] (new)

IKR! *shivers*


message 7: by [deleted user] (new)

My bro screamed at the tv when he saw it xD


message 8: by [deleted user] (new)

Ikr! Funniest thing ever!


message 9: by [deleted user] (new)

I Know Right.

So watcha doin'?


message 10: by [deleted user] (new)

Lol! Cool! I'm getting some YJ gifs! And reading some fanfiction!


message 11: by [deleted user] (new)

Stopped reading now...too confusing...xD


message 12: by Joseph ~ The Madman with a Box, The other Mod (new)

Joseph ~ The Madman with a Box (themadmanwithabox) | 298 comments Mod
http://images4.wikia.nocookie.net/__c...

Doesn't he look nice??


message 13: by [deleted user] (new)

Yep...not disturbing at all xD


message 14: by Joseph ~ The Madman with a Box, The other Mod (new)

Joseph ~ The Madman with a Box (themadmanwithabox) | 298 comments Mod
haha lol


message 15: by [deleted user] (new)

:P

g2g! Adios!


message 16: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments Artemis (aka Neesh) wrote: "Lol! Cool! I'm getting some YJ gifs! And reading some fanfiction!"

OMG U READ FF??!?!


message 17: by [deleted user] (new)

YEAH!!!!!!!!!!!!!! I'm thinking of writing my very first one...ABOUT SPITFIRE/WALTERMIS/WALLY AND ARTEMIS!


message 18: by [deleted user] (new)

Hi Faith!


message 19: by [deleted user] (new)

Nothing, you?


message 20: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments COOLIO! Lol I'm JLU but I only show up like twice and I have a cameo of running down the stairs and that's it xD


message 21: by [deleted user] (new)

Faith wrote: "just found a channel that i can watch justice league unlimited on"

ASTEROUS!!!!!!!!


message 22: by [deleted user] (new)

ZatannaZ wrote: "COOLIO! Lol I'm JLU but I only show up like twice and I have a cameo of running down the stairs and that's it xD"

LOL!!!!!!!


message 23: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments I still value my screentime xD


message 24: by [deleted user] (new)

Lol! Well I don't think I had any! D:


message 25: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments I know! It sucks DX


message 26: by [deleted user] (new)

Hi Faith!


message 27: by [deleted user] (new)

Yo! Wuu2?


message 28: by [deleted user] (new)

Ditto...


message 29: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments HELLOO!! ATTANAZ SI EREH!! :D


message 30: by [deleted user] (new)

Zee!
Just realised, Artemis and Zatanna have a lot of screen time together, as friends...WOOOOOOOO!!!!!!!! BAMF FRIENSHIPS!


message 31: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments Artemis (aka Neesh) wrote: "Zee!
Just realised, Artemis and Zatanna have a lot of screen time together, as friends...WOOOOOOOO!!!!!!!! BAMF FRIENSHIPS!"


OOHHH YEAHHHH!! WE ROCK! :D


message 32: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments Yeah......lol but I was introduced in episode 15 so....I guess there is a good reason, maybe not lol xD


message 33: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments LOL


message 34: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments Lol I can pull bunnies out of hats......is there an emoticon for that??


message 35: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments LOL


message 36: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments Lol close enough


message 37: by [deleted user] (new)

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!


message 38: by [deleted user] (new)

Oh yeah B-)


message 39: by [deleted user] (new)

:)


message 40: by [deleted user] (new)

Mwahahahhahahahhahahhahahahhahahahha!


message 41: by [deleted user] (new)

Yeah, but they're both the comic relief of the show...


message 42: by [deleted user] (new)

WOOP WOOP!


message 43: by [deleted user] (new)

YAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!


message 44: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments MAH BOY STATIC!


message 45: by [deleted user] (new)

I somehow heard a really posh accent when I read that...O.o


message 46: by rabiosas (new)

rabiosas (makingbaconpancakes) | 360 comments ....What does posh mean? -.-


message 47: by [deleted user] (last edited Jan 02, 2013 05:28AM) (new)

ZatannaZ wrote: "....What does posh mean? -.-"

At least you're not stereotyped all over America to be really fancy and have tea all the time and do the 'Lift up pinkies' thing.


message 48: by Joseph ~ The Madman with a Box, The other Mod (new)

Joseph ~ The Madman with a Box (themadmanwithabox) | 298 comments Mod
lol, I love the pinkie thing :p


message 49: by [deleted user] (new)

-_-


message 50: by [deleted user] (new)

O.o


« previous 1
back to top