Nine Vogel-Ketel's Reviews > Het claiming ritueel

Het claiming ritueel by Bernadette lugies

Een Post-Apocalyptische YA, niet wat ik normaal direct zou oppakken, maar omdat ik hem in onze Mystery Box van januari 2019 wou hebben, heb ik de eerste 2 hoofdstukken op de bijbehorende website gelezen (https://bernadettelugies.com/over/) en die lieten me gelijk achter met de drang naar meer, ik wou weten hoe het verder ging!
En dat gevoel liet me het hele boek niet los, ik schoot er door heen. Binnen een paar dagen had ik hem uit en dat zegt veel voor mij, want met een gezin van 3 kids, webshop en parttime baan, lees ik vrij langzaam!
Het idee vind ik interessant, want je zou in de toekomst inderdaad maar zonder stroom etc komen te zitten, hoe zou het leven er dan uit komen te zien? Ik denk dat Bernadette hier een goed beeld van heeft gevormd
De karakters zijn goed neergezet en naarmate het boek vordert leer je ze steeds beter kennen en leef je (ik) echt met ze mee.
Het hele boek bevat veel verschillende soorten spanning en liet me vaak op het puntje van mijn stoel zitten, het heeft me laten lachen en laten huilen.
Ik vond m fantastisch, een heerlijke snelle read en ik kan niet wachten tot deel 2!

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Het claiming ritueel.

February 23, 2019 – Shelved
February 23, 2019 – Shelved as: to-read-already-owned