Elsje's Reviews > The Full Cupboard of Life

The Full Cupboard of Life by Alexander McCall Smith

Jan 25, 2011

bookshelves: read-2009
Read in March, 2009

Ik las een tweede deeltje uit de serie The No. 1 Ladies' Detective Agency uit het stapeltje van deze serie dat ik van mijn nicht kreeg.

Dit keer is Mr. J.L.B. Matekoni gestrikt door de eigenaresse van het lokale weeshuis: zij wil dat hij een gesponsorde parachutesprong gaat maken, waarbij de opbrengsten natuurlijk ten goede komen aan de wezen. En die arme Mr. J.L.B. Matekoni durft natuurlijk geen nee te zeggen. Gelukkig weet Mma. Ramotswe een uitweg te verzinnen. Een wel zeer gelukkig uitvallende uitweg ook nog.

En dat terwijl ze natuurlijk zelf ook weer een zaak onder handen heeft: een rijke dame heeft een contactadvertentie geplaatst en wil dat Mma. Ramotswe van de vier overgebleven kandidaten onderzoekt of ze haar willen voor haar geld of dat ze daadwerkelijk van haar houden.

Lekker leesvoer hoor, je kunt je helemaal terugtrekken in de bezigheden van Mma. Ramotswe en haar eeuwige verloofde Mr. J.L.B. Matekoni.

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read The Full Cupboard of Life.