Madeleine's Reviews > Blodets galskap

Blodets galskap by Elisabeth Øvreberg

bookshelves: favorites

Dette er en helt utrolig spennende og unik historie. Et helt nytt konsept der det ikke blir spart på brutaliteten. Folket i fjellene har en råskap, en styrke og en blodtørst utover det normale. Men som i alle raser og folkeslag, finnes alltid de som skiller seg ut fra normen.
Jeg raste gjennom denne boken, tørst etter å vite hva som skulle skje videre. Denne anbefales på det sterkeste.

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Blodets galskap.

September 11, 2015 – Shelved
September 11, 2015 –
September 11, 2015 –
Started Reading
September 13, 2015 – Finished Reading
September 14, 2015 – Shelved as: favorites

message 1: by Elisabeth (new) - added it

Elisabeth Øvreberg Hei! Tusen takk for en fantastisk omtale av boka mi. Jeg regner med at det er du som har lagt den inn her, og jeg er veldig, veldig takknemlig. Siden jeg ikke er så kjent med goodreads så lurer jeg på om det går an å redigere i presentasjonen av boka. Jeg har jo et bilde som er litt klarere, og jeg ser at det også er en skrivefeil i den generelle teksten som omtaler boka. Vet du om jeg kan gjøre noe med dette? Er det en eller knapp her som jeg ikke finner? Men takk igjen, du er en knupp <3

Madeleine Hei :) ja, det stemmer at jeg la boken inn her. La merke til skrivefeilen der selv. Har forsøkt å gå inn for å redigere det, men det ser ikke ut til at det lar seg gjøre. :-/ kan jo evt. høre med kundeservicen på gr, så vi fikk ordnet det. :)

message 3: by Elisabeth (new) - added it

Elisabeth Øvreberg Ja, jeg kan se om jeg jeg klarer å finne på noe lurt i helga :) Jeg er jo et teknisk geni - eller kanskje ikke - he he.

Madeleine Elisabeth wrote: "Hei! Tusen takk for en fantastisk omtale av boka mi. Jeg regner med at det er du som har lagt den inn her, og jeg er veldig, veldig takknemlig. Siden jeg ikke er så kjent med goodreads så lurer jeg..."

Fant ut en måte som du kanskje kan gå endret på det. :)

message 5: by Elisabeth (new) - added it

Elisabeth Øvreberg Jeg prøvde nå, men jeg får ikke redigeringstilgang. Kanskje det er fordi jeg ikke la inn boka? Klarer du å rette opp i den lille sråkfeilen?

Madeleine Hmm, merkelig. :-/ nei, får ikke gjort det jeg heller. Forsøkte selv i stad, men får heller ingen tilgang.

message 7: by Ellen (new) - added it

Ellen Har ryddet opp litt, men lurer på hvor jeg kan finne et ordentlig bilde av omslaget?

message 8: by Ellen (new) - added it

Ellen Glem det! Jeg fant :-)

message 9: by Elisabeth (new) - added it

Elisabeth Øvreberg Tusen takk Ellen!!!! Så fantastisk, du er helt utrolig! En hverdagshelt!

message 10: by Ellen (new) - added it

Ellen Nei nei nei, ikke noe problem, bare gøy å rydde litt :-)

message 11: by Elisabeth (new) - added it

Elisabeth Øvreberg hei igjen, Ellen! Du som har litt peiling her inne... Kanskje du kan hjelpe igjen? Det er nemlig en feil i ratingoppsummeringa på boka. Det står nemlig at boka har fått to 2ere i karakter, men når man ser på tilbakemeldingar fra lesere, så er det ingen 2ere der. Kun 4ere og 5ere og en 3. What to do?

message 12: by Ellen (new) - added it

Ellen Hm. Jeg ser ikke det samme som deg, jeg ser ingen ratingoppsummering - tipper det er forbeholdt forfattere. Jeg ser bare at du har fått en treer og resten firere og femmere. Kanskje Goodreadsratingen har fått hikke ...? Om det ikke retter seg, så kan du be om hjelp i gruppa "Goodreads Librarians Group". Det finnes masse flinke og erfarne folk der. Lykke til! (Husk å skrive på engelsk der)

message 13: by Elisabeth (new) - added it

Elisabeth Øvreberg Tusen takk, Ellen! Godt å høre at du ikke ser feilaktige 2ere. Fikk jo helt angst da jeg våknet idag ;) ha en flott kveld <3

message 14: by Elisabeth (new) - added it

message 15: by Ellen (new) - added it

Ellen Ingen grunn til panikk :-)
Fin kveld ønskes deg også!