Ahmad’s review of گتسبی بزرگ > Likes and Comments

240 likes · 
Comments Showing 1-5 of 5 (5 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Zahra (new)

Zahra Shiri Daryani متاسفانه من با ترجمه ی بد (کریم امامی)خوندمش و مجبور شدم نصفه رهاش کنم و فیلمش رو دیدم.


message 2: by Aurora (new)

Aurora Zahra wrote: "متاسفانه من با ترجمه ی بد (کریم امامی)خوندمش و مجبور شدم نصفه رهاش کنم و فیلمش رو دیدم."

من هم تا بحال چند باره رها کردم کتاب رو نمی دونم چرا نمی تونم جلو برم با داستان


message 3: by Ahmad (new)

Ahmad Sharabiani Aurora wrote: "Zahra wrote: "متاسفانه من با ترجمه ی بد (کریم امامی)خوندمش و مجبور شدم نصفه رهاش کنم و فیلمش رو دیدم."

من هم تا بحال چند باره رها کردم کتاب رو نمی دونم چرا نمی تونم جلو برم با داستان"


سپاس بسیار از این که نوشتید


message 4: by Aurora (new)

Aurora استاد ارجمندم رها کردن یک کتاب خوب نیست ، امیدوارم سرانجام موفق بشم این کتاب ارزشمند رو بخونم


message 5: by Ahmad (new)

Ahmad Sharabiani Aurora wrote: "استاد ارجمندم رها کردن یک کتاب خوب نیست ، امیدوارم سرانجام موفق بشم این کتاب ارزشمند رو بخونم"

شاید هم این کتاب است که دلش میخواهد چندین بار آن را بخوانید، صحنه های «دی زی» مرا خوشایند بود، حتما کتاب را بخوانید، جایی بخوانید که صدای تلویزیون به گوش شما نرسد؛


back to top