Goodreads helps you keep track of books you want to read.
Start by marking “Puaka Makmal Sains Sekolah” as Want to Read:
Puaka Makmal Sains Sekolah
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating
Open Preview

Puaka Makmal Sains Sekolah

by
really liked it 4.00  ·  Rating details ·  2 ratings  ·  1 review
“Apa yang berada di puncak rantai makanan?” tanya Cikgu Nida dengan lantang.
“Ziana Zain!” sahut seorang pelajar di meja belakang.
“Lawak kamu dah basi, Ian! Ziana Zain tu Puncak Kasih. Saya harap kamu dapat lakukan lebih baik pada minggu hadapan. Itu pun kalau kamu tidak tersingkir pada minggu ini, Ian,” jawab Cikgu Nida dengan gaya juri rancangan pertandingan hiburan di TV
...more
Paperback, Edisi Bahasa Melayu, 136 pages
Published January 11th 2021 by Penerbit-X
More Details... Edit Details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Reader Q&A

To ask other readers questions about Puaka Makmal Sains Sekolah, please sign up.

Be the first to ask a question about Puaka Makmal Sains Sekolah

This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

Showing 1-4
really liked it Average rating 4.00  · 
Rating details
 ·  2 ratings  ·  1 review


More filters
 | 
Sort order
Start your review of Puaka Makmal Sains Sekolah
SS
Jan 26, 2021 rated it really liked it
Tajuk: Siri Puaka Makmal Sains Sekolah
Penulis: Siti Solehah, Lavender Biru & Hasif Rayyan
Penerbit: @penerbit_x
.
🧪🔬 Makmal Sains sekolah kalian macam mana?. Makmal Sains mengingatkan ika dengan suasana yang gelap, bau hapak, meja panjang dan kerusi bulat, dipenuhi dengan balang-balang kaca & tengkorak besar. Jadi, vibes melihat makmal waktu tak digunakan tu ada rasa macam meremang sikit kan?. Nasib baik sekolah siang hari, kalau malam hari rasanya kepala fikir nak balik cepat je kot haha.
.
Mimpi
...more
محمد ارافد
rated it really liked it
Feb 16, 2021
Hairul Azhar
marked it as to-read
Feb 06, 2021
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »

News & Interviews

The idea for The Gilded Ones came to author Namina Forna in a dream. The recurring image was one of a young girl in armor walking up a...
40 likes · 1 comments