Goodreads helps you keep track of books you want to read.
Start by marking “Die Midgard-Saga - Hel” as Want to Read:
Die Midgard-Saga - Hel
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating
Open Preview

Die Midgard-Saga - Hel

by
it was amazing 5.0  ·  Rating details ·  2 Ratings  ·  1 Review
Nachdem alle Versuche den Fenriswolf zu fangen, gescheitert sind, glauben die Asen, dass es nur noch einen Weg geben kann, Ragnarök zu verhindern. Odins Sohn Balder, der in der Totenwelt gefangen ist, muss befreit werden. Doch die Totengöttin zu verärgern, könnte weitreichende Folgen haben. Einmal mehr bestimmt Odin Thea dazu, den Asen zu helfen. Doch schon vor ihrem Eintr ...more
Kindle Edition, 356 pages
Published October 22nd 2016
More Details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Reader Q&A

To ask other readers questions about Die Midgard-Saga - Hel, please sign up.

Be the first to ask a question about Die Midgard-Saga - Hel

This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

(showing 1-5)
Rating details
Sort: Default
|
Filter
Marie-Claire
Jul 27, 2017 rated it it was amazing
Klappentext:
Nachdem alle Versuche den Fenriswolf zu fangen, gescheitert sind, glauben die Asen, dass es nur noch einen Weg geben kann, Ragnarök zu verhindern. Odins Sohn Balder, der in der Totenwelt gefangen ist, muss befreit werden. Doch die Totengöttin zu verärgern, könnte weitreichende Folgen haben. Einmal mehr bestimmt Odin Thea dazu, den Asen zu helfen. Doch schon vor ihrem Eintreffen an den Toren zur Unterwelt überschatten dunkle Nachrichten ihr Vorhaben.
"Hel" ist der dritte Band der "Midg
...more
Katharina Pfeiffer
rated it it was amazing
Nov 01, 2016
Paulina Bordihn
marked it as to-read
Dec 31, 2017
captainbuttercup
marked it as to-read
Jun 18, 2018
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »