بصراحة شيفاه عادي كنت متوقعة أني هتنقل لعالم آخر وأسبح في أحﻻم جميلة لكن طلع الكتاب عادي فيه كام قصيدة بس هما اللي عجبوني كاملين لكن بقية الكتاب كان شيء عادي منتظرة منك يا هشام أفضل في كتابك القادم وأعتقد ده كان وعد منك لمتابعينك في الفترة الأخيرة
احلي حاجة في الديوان التنوع الي فيه.. مكون من ، بيرة ، الرسالة ، صباح النور ، عايز اقولك ، بحبك ايه ، بورتفوليو ، البار ، ضعيف ، بدلة وفستان .. ديه اكتر القصائد الي عجبتني في الديوان :)
كقصايد مُسَجلة على sound cloud، بتحطّنى فى mood نكد أنا شخصيآ بحبه جدآ :D، لو قريت القصايد هنا بصوت محمد هشام رجب و وراه المزيكا الهادية اللى بتتعزف وراه هتفرق جدآ فى تقييمك للديوان. عامةً هو من الناس القليلة اللى فى الساحة حاليآ بيعجبنى الشعر العامى منهم و مستنية ديوانه الجاى.
طيب شكر خاص ل أستاذ كريم أدم الغلاف رائع... تقريبا ده العامل الأساسي إلي خلاني أشتريها.....طيب أنا أول مرة أشتري كتاب شعر بالعامية هيا تقريبا 48 قصيدة انا حبيت منهم 20 قصيدة الباقي حساه يتنزل علي فيس بوك او علي النت بشكل عام .... بس هيا كتجربة لذيذة موش وحشة اني أشتري كتاب في الشعر يعني نوع من أنواع التغير :D بس بردو مستنيه الاحسن من أ. محمد هشام
شغف القراءة والاسم الجديد اللي عايزة اقولك اني لسة مش واصلي الحقيقة وشكل الغلاف هم اللي خلوني اقتنيه الديوان حلو إلى حد ما ،، سلس ،، قريب م الناس ،، بسيط بس مش كافي أنا مستنية الأكثر روعة لانك تقدر ..