Fitria Adiarti

Goodreads Author


Born
Bandung, Indonesia
Website

Twitter

Member Since
July 2007

URL


Average rating: 3.0 · 11 ratings · 3 reviews · 1 distinct work
24 Jam Sebelum Menikah

by
liked it 3.00 avg rating — 11 ratings — published 2009
Rate this book
Clear rating

* Note: these are all the books on Goodreads for this author. To add more, click here.

Upcoming Events

No scheduled events. Add an event.

Vengeful
Fitria is currently reading
bookshelves: currently-reading
Rate this book
Clear rating

 
Merebut Peran Tuhan
Fitria is currently reading
by Natisa
bookshelves: currently-reading
Rate this book
Clear rating

 
Sapiens: A Brief ...
Rate this book
Clear rating

 

Fitria’s Recent Updates

Fitria wants to read 12 books in the 2021 Reading Challenge
11650
Create your own 2021 Reading Challenge »
Fitria liked a question about Midnight Sun:
Midnight Sun by Stephenie Meyer
Fitria rated a book it was ok
Midnight Sun by Stephenie Meyer
Rate this book
Clear rating
Fitria wants to read
Midnight Sun by Stephenie Meyer
Rate this book
Clear rating
Fitria is currently reading
Vengeful by V.E. Schwab
Rate this book
Clear rating
Fitria rated a book really liked it
Vicious by V.E. Schwab
Rate this book
Clear rating
Fitria wants to read
The House in the Cerulean Sea by T.J. Klune
Rate this book
Clear rating
Fitria wants to read
House of Earth and Blood by Sarah J. Maas
Rate this book
Clear rating
Fitria rated a book it was amazing
Crooked Kingdom by Leigh Bardugo
Rate this book
Clear rating
It's such an amazing book!

And amazing story of course.. jalan ceritanya jalin berjalin, bikin gemes karena kok kayaknya gagal dan mentok melulu.. tapi untungnya karena Kaz Brekker gak pernah kehabisan "scheming face" dan ga berhenti untuk brick by b
...more
Fitria rated a book really liked it
Six of Crows by Leigh Bardugo
Rate this book
Clear rating
pertama ga terlalu ngeh soal grisha ini.. jadi agak gak ngerti di awal-awal.. tapi makin lama makin seru banget, terutama kalo Kaz mulai dengan ide-idenya yang khas "demijn"

can't wait to read the next book..

semoga aja Kaz jadian ama Inej (apaan sih
...more
More of Fitria's books…
Paulo Coelho
“Cinta adalah kekuatan yang tak akan pernah ditundukkan. Kalau kita berusaha mengendalikannya, cinta akan menghancurkan kita. Kalau kita berusaha mengurungnya, cinta akan memperbudak kita. Kalau kita mencoba memahaminya, cinta akan meninggalkan kita dalam kebingungan.”
Paulo Coelho

Paulo Coelho
“We can never judge the lives of others, because each person knows only their own pain and renunciation. It's one thing to feel that you are on the right path, but it's another to think that yours is the only path.”
Paulo Coelho

Helvy Tiana Rosa
“Penderitaan yang sesungguhnya adalah ketika kamu kehilangan kepercayaan diri dan harapan. Ketika Allah tak ada dalam tujuan hidupmu ”
Helvy Tiana Rosa, Tanah Perempuan

J.K. Rowling
“If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.”
J.K. Rowling, Harry Potter and the Goblet of Fire

Andrea Hirata
“Jika kita berupaya sekuat tenaga menemukan sesuatu, dan pada titik akhir upaya itu hasilnya masih nihil, maka sebenarnya kita telah menemukan yang kita cari dalam diri kita sendiri, yakni kenyataan, kenyataan yang harus dihadapi sepahit apapun keadaanya.”
Andrea Hirata

345 Goodreads Indonesia — 23540 members — last activity 4 hours, 32 min ago
Goodreads Indonesia dibentuk tanggal 7 Juni 2007 oleh Femmy Syahrani dan ditujukan untuk para pembaca buku berbahasa Indonesia yang ingin mendiskusika ...more
4291 Bandung — 880 members — last activity Nov 29, 2016 09:25PM
Grup ini adalah grup pencinta, pembaca buku, kuliner dan jalan-jalan untuk umum, tidak terbatas pada warga kota Bandung saja atau berdarah Sunda saja. ...more



Comments (showing 1-4)    post a comment »
dateUp arrow    newest »

message 4: by Luci

Luci Veronita hi salam kenal juga ;D


Ordinary Dahlia Hi juga...
Yupz' g suka Coelho, terutama Veronika memutuskan mati ma the alchemist

*Lirik bawah*
Aduh'


message 2: by coki

coki btw, tuh kopi dipegangin aja, ga panas apa? huehehe


message 1: by coki

coki hi.. kaya'nya ga sedikit nih yang senada dan seirama ,halah.. salam kenal ya pipitta..



back to top