Status Updates From Khuluk

Khuluk Khuluk
by


Status Updates (showing 1-12 of 12)

order by

Ella
Ella is on page 893 of 897
Tak sebulu betul dgn watak Ezan..right from the start pertemuan sampai akhir tak pernah ikhlas..kalau ada mungkin sekelumit je..it will always be about her and what she wants..itu pun Kamal masih beri peluang..senangnya accept perempuan curang. Once with TM and then with Kamal. Berubah..sekejap je..lepas tu menyesal.
Dec 01, 2016 08:16PM Add a comment
Khuluk

Ella
Ella is on page 390 of 897
Adoi! Semakin lemau nak baca..bila Ezan berubah saya masa skeptical dgn watak dia kerana bagi saya dia ni macam tak tetap pendirian. Lihat saja apa yg dia buat kat Tengku Mahmud sebelum memikat Kamal. Dah bau2 curang dihati. Sekarang, terjadi lagi..Letticia di mana kamu..Kamal lebih memerlukan org benar2 tulus.
Nov 30, 2016 08:29PM Add a comment
Khuluk

Ella
Ella is on page 358 of 897
Pernah dipesan..jgn jatuh cinta bersebab..kerana suatu hari nanti sebab yg sama juga yg menghancurkan hubungan itu. Ini bukan soal ego, tapi martabat seorang suami tercabar bila isteri membelakangi suami dlm sesuatu hal walaupun niat baik. Pembohongan yg kecil membawa padah.
Nov 30, 2016 07:01AM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 815 of 897
Feb 08, 2012 01:06AM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 725 of 897
Feb 08, 2012 12:59AM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 625 of 897
Feb 08, 2012 12:39AM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 518 of 897
Feb 08, 2012 12:14AM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 412 of 897
Feb 07, 2012 11:48PM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 271 of 897
Feb 07, 2012 11:12PM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 254 of 897
Feb 07, 2012 11:09PM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 133 of 897
Feb 07, 2012 09:11PM Add a comment
Khuluk

Nazmi Yaakub
Nazmi Yaakub is on page 30 of 897
Novel bahasa Melayu yang paling tebal yang pernah aku baca selepas Warisan. Cuma bahasanya sederhana untuk dibandingkan dengan Warisan.
Feb 07, 2012 07:46PM Add a comment
Khuluk

all recent updates