Catanova Hall discussion

51 views
Creature/Couple watch!

Comments (showing 1-50 of 174) (174 new)    post a comment »
« previous 1 3 4

message 1: by [deleted user] (new)

Gosh it's getting good everybody! Love is in the air... and so are all kinds of magical beings. Who's what at Catanova? And who's in love? Find out here!


message 2: by [deleted user] (new)

Creature Watch:
Katherine- Vampire/doppelgänger
Lukas- Vampire
Devon- Werewolf
Lucy- Witch


message 3: by [deleted user] (new)

Couple Watch:
Katherine and Euan are a couple. Lukas is in love with Katherine. Lucy is in love with Euan. Euan loves Katherine. Katherine is kinda falling for Lukas but not really. Devon sorta has a thing for Carter. Margaret likes Euan. Francis likes Lucy.

((Geez people. Love web is getting bigger!))


message 4: by Anna (new)

Anna (SylviaGrant) | 342 comments Unfortunately Lucinda doesn't really have anyone who loves her which makes her miserable because she doesn't really feel apart of this love/couple thing!!


message 5: by [deleted user] (new)

Anna I'm sure someone will come along.


message 6: by [deleted user] (new)

Yes! Like Sean!


message 7: by [deleted user] (new)

Hey now. I thought Katherine and Lukas were a kinda a couple. Don't you guys think?


message 8: by [deleted user] (new)

Not quite. Sorry.


message 9: by [deleted user] (new)

Dang it.


message 10: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments does any girl wanna be josh's crush?


message 11: by Anna (new)

Anna (SylviaGrant) | 342 comments Madeline wrote: "Yes! Like Sean!"

May I ask who is this Sean? I would love to meet the person behind the character...does anyone know who he is so that I can say hello and perhaps even role-play with Sean...I am sure Lucinda would love to meet him.


message 12: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments ok were to meet?


message 13: by Anna (new)

Anna (SylviaGrant) | 342 comments Sarah wrote: "Me!! Sean's awesome. I haven't roleplayed with him a lot due to Katherine and Lukas"

I don't want to sound rude but what's the deal between Katherine and Lukas anyway? Is it like Romeo and Juliet except the dying part in the end of the play?!!!


message 14: by Anna (new)

Anna (SylviaGrant) | 342 comments Sarah wrote: "Me!! Sean's awesome. I haven't roleplayed with him a lot due to Katherine and Lukas"

Lucinda already has plans to meet him if the terms are agreeable and acceptable to you!! She wants him to come and see her practice her archery in the woods if you don't mind or anywhere that would be the most acceptable.


message 15: by [deleted user] (new)

I think Katherine should end up with Lukas. I think they are meant for each other personally. And its not just cause my character likes Euan, but Katherine and Euan just don't work.


message 16: by [deleted user] (new)

I agree with that statement Katherine. Lol.


message 17: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments ya they r both vampiers
but its up to reece and madeline


message 18: by [deleted user] (new)

Reece and Madeline apparently are a couple in every roleplay they do. They are like really good together, don't you guys think?


message 19: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments got it


message 20: by [deleted user] (new)

Jonas I agree. They kinda make the group. They almost seem like a real couple sometimes.


message 21: by Anna (new)

Anna (SylviaGrant) | 342 comments Sarah wrote: "Anna wrote: "Sarah wrote: "Me!! Sean's awesome. I haven't roleplayed with him a lot due to Katherine and Lukas"

Lucinda already has plans to meet him if the terms are agreeable and acceptable to y..."


Tell me the time and day!!!


message 22: by [deleted user] (new)

Jonas and Katherine! Reece and I are not a couple in real life, just friends. I think you guys are getting a bit too deep in the roleplay. Lol


message 23: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments lolol
kk


message 24: by [deleted user] (new)

Madeline we know. I was just kidding... Don't know about Katherine.


message 25: by Rebecca (new)

Rebecca (RHBray14) | 2445 comments ...not to make you upset, but it kinda seems like that, cute couple though <3<3<3<3<3<3


message 26: by [deleted user] (new)

Wait, Rebecca do you mean that Madeline and Reece would be a good couple?


message 27: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments lolololol u guys!!!!!!!!!!!!!


message 28: by Rebecca (new)

Rebecca (RHBray14) | 2445 comments ....maybe


message 29: by [deleted user] (new)

Haha. Madeline and Reece are going to kill us.


message 30: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments not me!!!!!


message 31: by [deleted user] (new)

Okay you guys. This is not The Bachelor. And I won't kill you, but Reece might.


message 32: by Rebecca (new)

Rebecca (RHBray14) | 2445 comments more than likely :D i'll just throw my homework at them all those stupid notes and worksheets should slow them down


message 33: by Rebecca (new)

Rebecca (RHBray14) | 2445 comments Reece will never know about this
plus he isn't the type of person to kill someone.


message 34: by [deleted user] (new)

Ehhh.... He might read it. And I know i'm just kidding.


message 35: by [deleted user] (new)

Sorry Madeline! Just speaking the truth!


message 36: by [deleted user] (new)

The truth? What ever do you mean?


message 37: by [deleted user] (new)

I think she means she thinks yall are a couple. Idk really.


message 38: by [deleted user] (new)

WE ARE NOT A COUPLE. Omg. We are just friends.


message 39: by Rebecca (new)

Rebecca (RHBray14) | 2445 comments are you sure???????


message 40: by [deleted user] (new)

Yes Rebecca. I'm sure.


message 41: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments lol im siding w madeline this is ridiculous


message 42: by [deleted user] (new)

I was just sharing my opinion. But I guess your right Madeline. You are older than him right?


message 43: by [deleted user] (new)

Okay ladies. Let's break this up. Lol


message 44: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments lolol


message 45: by Rebecca (new)

Rebecca (RHBray14) | 2445 comments ElohEl


message 46: by [deleted user] (new)

Omg Jonas.


message 47: by [deleted user] (new)

Omg Katherine. Just trying to keep the convo light.


message 48: by [deleted user] (new)

Omg.


message 49: by [deleted user] (new)

It looks like Josh and Lucy are hitting it off.


message 50: by allycatblue (new)

allycatblue *percy jackson is my husband | 6017 comments lolol


« previous 1 3 4
back to top

unread topics | mark unread