Home Base discussion

15 views
The Dawning... > Welcome

Comments (showing 1-50 of 113) (113 new)    post a comment »

message 1: by ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (last edited Feb 16, 2012 03:45PM) (new)

ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) Hey...I'm Emily, and I've adopted my middle name as my first; Rose. :)

I like music...and I like to think I'm a good writer and all that.

So HEY :D

P.S. I put one or more smiley faces in every post...its my habit-and it helps so I don't come off as a complete snob lol.


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ Hi, I'm Elizabeth. Most, well, all people here call me Liz :P Elizabeth is my actual name, so yea. I love reading, writing, learning, blah blah blah, lots of other stuff I don't put like putting. :)

And like Rose, I like using faces too ^-^


message 3: by [deleted user] (new)

Hi, I'm Lily, call me anythang except for Lilian. I also like to be called Lil. I love writing, reading, roleplaying, singing, dancing, etc!!!!

P.S.- I like smileys too! :P!!


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ Yay, Lily is here!


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) YAYAYYAYAY :D Heyyy Lil ! :)


message 6: by [deleted user] (new)

Hi!!! I feeel soooo popular!


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) You should!!!!! :D


message 8: by [deleted user] (new)

;D! XDDDDD!!!

YAY!!


message 9: by Edgemund, Well, you hit me with a brick... (new)

Edgemund (EJSchoenborn) | 247 comments Mod
Hi, I'm EJ/Zombie. I respond to both and also the nicknames:
-Hot Pants
-Edge
-Sexual Man Chocolate (lol)

I ♥ everyone...
"There is no better way to annoy your enemy, then to unconditionally love them."


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) *Raises eyebrows at HotPants*


message 11: by Edgemund, Well, you hit me with a brick... (new)

Edgemund (EJSchoenborn) | 247 comments Mod
My blind friend, lol.
SHE MADE ME A BRAILLE HEART TODAY!!!


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) Ahhh! and AWWWWW<3


message 13: by Edgemund, Well, you hit me with a brick... (new)

Edgemund (EJSchoenborn) | 247 comments Mod
There was also a Braille House and a braille "HI!"
It was the most awesome bumped thing ever!


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) Lol-Can you read Braille? *curious*


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ Wow, who invited EJ?



(view spoiler)


message 16: by Edgemund, Well, you hit me with a brick... (new)

Edgemund (EJSchoenborn) | 247 comments Mod
No... but the bumps were in the shape of a heart
Actual letters were like: S,W,E,R... etc. lol


message 17: by Edgemund, Well, you hit me with a brick... (new)

Edgemund (EJSchoenborn) | 247 comments Mod
Elizabeth wrote: "Wow, who invited EJ?




Just kidding :)
"


Some white bitch. :P


message 18: by [deleted user] (new)

Well, I guess the nerd should introduce herself. I am probably the most stereotypical nerd in this group!

My favourite thing to do is read, I write fanfiction, I have so many sappy romantic headcanons about things it's ridiculous, I watch British science-fiction programmes, I watch a modern-day Sherlock Holmes, and I spend so much time reading and watching British stuff that I've adopted the slang. Even though I live in California. I also am Asian, have large, black plastic glasses, horrible vision without them, and yeah.

Oh yeah. Call me Kat, or Elyse if you want something closer to my name. Or Bad Wolf, I guess.


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) hey now. I'm not just Some white bitch. I'm THE white Bitch. :D


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) KAT ;D :D :D :D :D


message 21: by [deleted user] (new)

OH YEAH. BAM. THE PARTY HAS STARTED. I AM NOW HERE.

Hello Veronica, Lizzipie, Lily, and Hot Pants.


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ HEY SPARKS!!!

And you're getting the British accent too? Sometimes I pop up with it at times :P And guess what?! I finished Sherlock season 1!!


message 23: by [deleted user] (new)

OMG YOU DID?!

And yeah, I got fries today and kept accidentally calling them "chips."


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ LOL, I've almost done that a couple times, but caught myself. And yes I did ^-^ IT WAS AMAZING!


message 25: by [deleted user] (new)

WASN'T IT?!

Haha. Don't you love Mycroft? He's my favourite.


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ Me too! I would always laugh at what he said even though the actors were staying so serious, which made it all the more funnier. :P


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) my gods. Go make a Fandom topic for Sherlock before I slap the both of you :P


message 28: by [deleted user] (new)

Oh come on. It's not like we're talking about how incredibly sexy David Tennant is or anything. You totally do the same with PLL.

But we could switch the topic to Tennant's sexiness, if you'd like that. *eyebrow waggle*


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) LOL. Do what ever you please. I'm just going to start hyperventilating like a mofo.

(view spoiler)


message 30: by [deleted user] (new)

*gaspeth*


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) I'm still having a hard time functioning :D


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ Guess what?! I totally did my math project about Dr. Who, it's EPIC!

And what in the word does he mean by that?


message 33: by [deleted user] (new)

*GASPETH*


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) No idea...That's the point! *freaks*


€ℒᓰzᗩßℯЋ ツ Haha sweet! And I'm guessing this is going on on Facebook :P

AND I KNOW, IT'S COMPLETELY AWESOME!


message 36: by [deleted user] (new)

*GASPETH*


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) Yessuh to the Facebook :D


message 38: by [deleted user] (new)

* GASPETH *


◤ᔕᴀᖙɪᎩᴀ◢	 (sadiya931) Errrrrrr??????

I'm Sadiya, NOT pronounced Sadie-ya. I love to read. I have a blog -> Random and Booky I review books, post songs, book/movie trailers, have memes and sometimes review movies. I'm very talkative.
My signiture saying-> Dream! Live! Discover!
And this is my smiley-> =D

That's me.


message 40: by Marlene (last edited Feb 17, 2012 04:53AM) (new)

Marlene (Marlene1001) Hey!
I´m Marlene and I think I beling to the "basic people" EJ wanted to invite. I think.

Well, whatever. Here I am, because this group sounds like fun - and here are so many people who like smileys!

**/)/)**
=(´;´)=
*(")(")*


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) Heyy :D glad you both join :D :D :D


message 42: by [deleted user] (new)

Hey Marlene! I think I know you from another group... maybe? I don't know. In any case, I don't think we've a proper introduction, so I'm Kat/Elyse/Bad Wolf/whatever. Welcome to the group! I'm glad you joined. :)


Marlene (Marlene1001) Thanks!
As for groups: I´m in the groups "Literary Exploration", "Teens Against Discrimination", "NaNoWriMo", "Poetry Nation"... ring a bell?
:)


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) YESH! I'm in 2 of those groups :)


message 45: by [deleted user] (new)

Um... I was in Teens Against Discrimination but left because I felt I wasn't active enough, I think I might've been in Poetry Nation?


Marlene (Marlene1001) Let me guess: No 2 and 4? xD


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) I'm on both of those Kat Mentioned :P


Marlene (Marlene1001) Or you´re writing. I don´t think I saw you in group No 1...
Your name sounded familiar... :)


Marlene (Marlene1001) Well, that´d make three groups then. Or two, depending on who you ask.


ʙʟᴀᴢɪɴɢʟʏ (Rose33) ? Oh...Okay. I'm confused :P


« previous 1 3
back to top

unread topics | mark unread