Percy and the Olympians #1 FANS discussion

142 views
Role Play > How to Role Play...

Comments (showing 1-50 of 55) (55 new)    post a comment »

message 1: by Bluestorm, The awesome one((who is angel's friend)) who's never on anymore! (new)

Bluestorm | 20 comments Mod
Hi people...do you people know how to role play?? Well, if you don't ask willowmist. If you know...I'm or Willowmist said that we could do a role play with half-boods. You have to make up a name and then do stuff. Do you think this is a good idea people???
Not you, Willow.

If this is a good idea, let's start here...

I'm going to make a topic of..Characters and discribe your character there...ok?????

>.<


Willowmist Ugh...why do I have to do this? Well, first of all...

To roleplay, you make up a character, a half-blood, a monster, or a something. And so then you say, blahblahblah did blahblahblah. And so we'll have a plot and stuff. Also, it's in 3rd person and in past form. And if you're talking regularly, out of character, you put double parantatheses (sp?) outside your words. Like

((hi))


Xerxes Break(Vivian Ephona) (Ephona) ((Hi! YAY more roleplay!))


Angela (pandalover) | 16 comments I wanna be a hunter named ... Angela! partly because its my name!


Alex haha good one!


Sandy | 10 comments I want to be a half-blood named Bella whose mom is Athena


Alex why bella?


Sandy | 10 comments first thing I could think of


Alex oh ok


Sella Malin Are we going to start a roleplay in a new topic soon or what?


Alex yse!! lets!


message 12: by [deleted user] (new)

I am a daughter of Athena named Tyamena.
((Pronouced TY-A-MEAN-A! I just came up with that name!))


Sella Malin Wow! Cool name!


message 14: by [deleted user] (new)

I am writing a story, so I like to come up with new names for the story. Tymena is the main character in my story, but I added an extra 'a' in this one!


message 15: by [deleted user] (new)

Oh, yeah! Sella, you might know me better as Brightstar! I was on your Starclan group for awhile! I change my name and picture a lot. Speaking of which, my picture is the cover of a book about Helen of Troy, and anyone who likes to read greek stuff would probably like it!


Sella Malin Oooh, I know about Helen of Troy! And yeah, I remember you, Chloe! How come you left StarClan?


message 17: by [deleted user] (new)

I got bored with warriors, I moved on to greek mythology stuff! Sorry for leaving though! And this book is Helen of Troy with an AWESOME twist! She uses swords!


Sella Malin Cool!!


Xerxes Break(Vivian Ephona) (Ephona) Helen using swords? SWEET!


Alex that is a cool name!! and i dont know why but i love swords...!


message 21: by Angel♥, one of the first 5 mods that survived! Never mind... (new)

Angel♥ (angellover512) | 564 comments Mod
Im not sure could you do a kid of the big 3??????


message 22: by [deleted user] (new)

i did hades.


Sella Malin Yeah, I think you could, Eileen.


message 24: by Angel♥, one of the first 5 mods that survived! Never mind... (new)

Angel♥ (angellover512) | 564 comments Mod
oh hooray


message 25: by Angel♥, one of the first 5 mods that survived! Never mind... (new)

Angel♥ (angellover512) | 564 comments Mod
hm.... looks like people abandoned this topic....


Adrianna | 658 comments Mod
u want to be a child of Hades?


Ian (ian_6767) | 91 comments haha look when this topic starts o.O almost 1 year


Ian (ian_6767) | 91 comments i personaly dont roleplay it seems boring for me


Adrianna | 658 comments Mod
it depends what teh role play is about


Ian (ian_6767) | 91 comments naw its allways boring


Adrianna | 658 comments Mod
well not for me


Ian (ian_6767) | 91 comments wats my motavation


Adrianna | 658 comments Mod
idk u tell me


Ian (ian_6767) | 91 comments exactly


Adrianna | 658 comments Mod
?????? oaky.. so r u gonna tell?


Ian (ian_6767) | 91 comments no cause i dont have a motavation id like u to tell me


Ian (ian_6767) | 91 comments or anyone else


Adrianna | 658 comments Mod
um.. annoying ppl ?


Ian (ian_6767) | 91 comments nty


Adrianna | 658 comments Mod
u know that stands for no thnak you and not what ever u think it stands for


Ian (ian_6767) | 91 comments i know thats wat it stands for


Adrianna | 658 comments Mod
ten y dod u say it? "nty" isnt exactly appropriate response


Ian (ian_6767) | 91 comments Y not sometimes I sauy that in a way that u might not think I say it


Adrianna | 658 comments Mod
what?


Ian (ian_6767) | 91 comments wat if i said nty in a annoyed voise instead of a nice voice


Adrianna | 658 comments Mod
how wud u do that here?


Ian (ian_6767) | 91 comments i wouldnt


Adrianna | 658 comments Mod
oooo i get it


message 49: by Nightshade, Brick! Brick! Brick! Brick! Brick! Brick! Brick! IT'S FUN! (new)

Nightshade | 704 comments Mod
ANYWAY... I find RPing fun because I love writing. But that's just me.


Adrianna | 658 comments Mod
i like to read


« previous 1
back to top

unread topics | mark unread