Gitte's Reviews > The Poetry Handbook: A Guide to Reading Poetry for Pleasure and Practical Criticism

The Poetry Handbook by John Lennard
Sign into Goodreads to see if any of your friends have read The Poetry Handbook.

message 1: by Torben (new)

Torben Carlsen Jeg kan se, at du har læst en Anders Bodelsen bog, jeg ikke har, "Den åbne dør". Jeg har læst Paul Austers seneste ...

Gitte Ja, læste den i forbindelse med et kursus på KUA. Var ikke imponeret.

Hvad synes du om Austers nye?

message 3: by Torben (new)

Torben Carlsen Paul Auster back in business! ... Hold da op for en herlig bog næsten hele vejen. Typisk Auster med flere lag fortællinger og 3 forskellige jeg-fortællere. Desuden skønt at læse en bog, hvor adskillige beskrevne detaljer stemmer overens med egne meninger. Jeg har ført den ind på min bogliste.

Gitte Sejt! Glæder mig til, at den kommer på paperback.

Har lige været nolstalgisk og tilføjet en hel masse ungdomsbøger på min liste.

message 5: by Torben (new)

Torben Carlsen Det kan jeg se og alle sammen samme karakter! Jeg kender ingen af dem. "Usynlig" er en bog, der bliver bedre, når man har læst den og reflekterer over den. Jeg har læst på nettet om Pia Juul's "Mordet på Halland" anbefalet via Lise Lottes Peter & Ping nyhedsbrev. Den vil jeg godt læse.

Gitte Ja, jeg vidste ikke hvad jeg skulle give dem... Kan ikke huske dem alle.

message 7: by Torben (new)

Torben Carlsen Jeg har været inde på Graham Greene siden igen, fik lyst til at læse "The Heart Of the Matter", som er blevet diskuteret. Jeg vil også læse "2001" (på dansk).

Gitte Ja, det så jeg - kan jo se alt hvad du laver under 'updates' på startsiden.

2001 kan klart anbefales! Spændende og uhyggeligt.

message 9: by Torben (new)

Torben Carlsen Jeg har skrevet mere og også på Poe-siden. Den er dog ikke så aktiv som G.G. Nå, så du gav Nick Hornby 2 kugler. Jaah ... Men du ønskede dig den! Jeg må læse 2001.