Emma's Reviews > Dash & Lily's Book of Dares

Oct 12, 12

Read from September 17 to 20, 2012

Beoordeling:

1. Cover 4/5
De cover is voor mij aantrekkelijk. Lekker druk, warme kleuren en hip. Ook voel je Londen erin terug.

2. Verhaal 4/5
Het verhaal is aantrekkelijk, aanstekelijk en zeer verslavend. Het is niet super origineel, maar de echtheid in de gevoelens van de karakters maakt het ijzersterk. Het is geen romantisch flut verhaaltje, de gevoelens en gedachten voelen enorm echt aan.

3. Personages 4/5
Lily en Dash zijn leuke types met echt een eigen karakter. De leukste karakters vond ik misschien wel een aantal van hun vrienden en familie! Daar zitten lachwekkende en geinige typetjes tussen.

4. Wereld 4/5
Samen met Lily en Dash kom je op verschillende plekken in Londen, wat ik erg leuk vond! Je ziet Londen door hun ogen, twee heel verschillende manieren van kijken wat het boeiend maakt.

5. Schrijfstijl 4/5
Hoewel ik de schrijfstijl soms wat verwarrend vond kon ik er wel wat mee. Ik vond het een warme en gezellige manier van een verhaal verstellen.

Daarmee krijgt dit boek 4/5 punten!

Kijk voor de volledige recensie op http://boekenzee.blogspot.nl/2012/09/...
1 like · Likeflag

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Dash & Lily's Book of Dares.

message 1: by Anna (new) - added it

Anna Please let me know what you think of this, Em. I hear mixed things about it.