Anoeska's Reviews > 666 Park Avenue

bookshelves: romance, paranormal, witches
Read from August 24 to 29, 2012

Beoordeling:

1. Cover 5/5

De cover is prachtig en gedetailleerd. Het ziet eruit als een boek over The Upper East Side, waardoor je denkt aan series als Gossip Girl. Door het door goud omgeven 666 Park Avenue, krijg je toch het idee dat er een duister randje aan het boek zit.

2. Verhaal 3/5
Het verhaal steekt goed in elkaar. Het eerste deel van het boek dat plaatsvindt in Frankrijk, lijkt wat gehaast, waardoor ik het moeilijk vond om me daar goed in te leven in de personages en een gevoel te krijgen voor de omgeving. In Manhattan nam de auteur meer de tijd voor het verhaal en kon ik niet stoppen met lezen tot het boek uit was.

3. Personages 3/5
Jane was een sterk personage, die aardig wat ontwikkeling doormaakte. Jammer dat een aantal andere personages erg vlak bleven, waardoor je niet echt inzicht in hun karakter krijgt.

4. Wereld 3/5
Het verhaal speelt zich af in de normale wereld en de plekken die Jane bezoekt zijn goed uitgewerkt, waardoor je je goed in kunt leven in het verhaal. Ik vond de wereld alleen wel wat beperkt.

5. Schrijfstijl 4/5
Gabriella Pierce heeft een goede schrijfstijl, de situaties en locaties worden goed beschreven en het boek leest snel weg.

Met deze beoordeling komt het boek uit op 3 punten!

Lees de volledige beoordeling op http://boekenzee.blogspot.nl/

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read 666 Park Avenue.