Shazni Ibrahim's Reviews > Amerika

Amerika by Ridhwan Saidi
Rate this book
Clear rating

by
4981431
's review
Apr 07, 12

Read from April 06 to 07, 2012

Umpama persoalan satu dunia dimuat naik ke dalam kepala otak. Ada sikit menyesal tak beli buku ni awal-awal;tahun lepas. Tapi masih, akhirnya aku baca.

Lama-lama jadi pening jugaklah bila baca buku ni macam monolog dengan diri sendiri; aku tak pasti boleh berdiskusi macam Ramlee, Awang dengan Murshid dengan sesiapa di sekitar..aku.

"Ada pepatah ni, lupa pulak. Kalau benda yang kita nak baca tu takde, itu sudah jadi tanggungjawab kita untuk menulis. Ya, lebih kurang macam tu la." - Murshid

Amerika ni dah ada, jadi, macam mana? Ha ha.

Okey, tolak tepi dulu komen-komen yang tak berapa memberangsangkan pasal Mautopia - aku baca dulu.
likeflag

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Amerika.
sign in »

No comments have been added yet.