Sanna's Reviews > Miekkamyrsky 2

Miekkamyrsky 2 by George R.R. Martin

F_50x66
Mar 14, 12

Read from March 06 to 10, 2012

Tämä kirjasarja on addiktiivinen. Puoliso, kodin- ja lastenhoito alkoivat kummasti häiritä lukemiseen keskittymistä. Kun en ollut kirja käsissä, mietin koska taas pääsen lukemaan. Tätä ei meikäläiselle tapahdu usein, viimeksi kaiketi Sormusten herraa tai Pottereita kahlatessa nuorempana. Valtavan upea, mukaansa tempaava ja erinomaisen hienosti kirjoitettu tarina siis.

Henkilöhahmot alkavat syventyä mitä pidemmälle päästään. Kappalejako hahmon näkökulmaa vaihtaen toimii ratkaisuna hyvin, ja tuo hyvin esille henkilöhahmojen kehitystä ja sitä, ettei juuri kukaan (Cerseitä ehkä lukuunottamatta) ole vain hyvä tai paha... Jopa Jamie Lannister muuttuu inhimillisemmäksi - Tyrionin ollessa silti kirkkaasti kiehtovin tyyppi koko sarjassa.

Pientä mammuttitautia (sic!) on tietysti havaittavissa tarinan laajetessa ja uusien hahmojen marssiessa esiin. Jotenkin nämäkin uudet elementit onnistuvat kuitenkin ujuttautumaan mukaan sujuvasti.

Olen kehunut Jään ja Tulen laulua kaikille tutuille silmät ja suut täyteen, toivottavasti joku ottaa onkeen. Harvoin näin fantastista luettavaa tulee vastaan!

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Miekkamyrsky 2.