Liz's Reviews > Letters to Elise: A Peter Townsend Novella

Letters to Elise by Amanda Hocking

Jan 23, 2012

bookshelves: young-adult, vampires
Read from January 19 to 23, 2012

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Letters to Elise.

Comments <span class="smallText"> (showing 1-5 of 5) </span> <span class="smallText">(5 new)</span>

Amber Ik ben blij dat ik geadviseerd heb dat je dit het beste als laatste kon lezen, want ik zie nu dat ze hem ook als 4,5 hebben neergezet hier.

message 2: by Liz (new) - rated it 5 stars

Liz Ik heb hem uit ! Hmmm, ze hadden wel meer letters mogen maken van toen hij Alive ontmoette ! Ik vond het echt zielig, met Elise die doodging (ook al was het geen grote verrassing aangezien je dat al van te voren weet) en arme Hamlet die bij haar graf lag :(
Mja wel jammer dat er niet meer over Alice in stond ! Ik had graag gelezen hoe hij zijn gevoelens verder voor haar ontwikkelde !
Ik blijf toch bij mijn standpunt dat ze voor Jack moet gaan.. het is gewoon te zielig voor die jongen als ze uit elkaar gaan, hij verdiend haar gewoon echt heel erg !
Het enige wat het goed zou maken, zou zijn als Jack zijn "ware" zou ontmoeten.. en het dan uitgaat en Alice bij Peter terechtkomt :P Jack is gewoon te goed om haar te verliezen ! Hij verdiend iemand om van te houden ! En Peter is ook wel heel zielig, en hij verdiend Alice ook wel.. maar hij heeft dr toch al niet, en mwehhh :P Moeilijk !

Amber Haha het is ook erg moeilijk, maar Jack wist ook dat Alice eigenlijk voor Peter was en ging zelf tegen beter weten in door met haar.. Maar wat ik eerder ook al zei ik denk dat Amanda het zelf ook echt niet weet dat ze daarom het boek niet kan schrijven, want het is een beetje onmogelijk om Peter nog een andere "de ware" tegen te laten komen dus als ze met Jack eindigt is hij ongelukkig.. Ik hoop dat we allemaal tevreden zijn na het lezen van boek 5 dat zou mooi zijn :P

message 4: by Liz (new) - rated it 5 stars

Liz Haha ja dat hoop ik ook ! maar ik bedoelde dat Jack zijn "ware" tegenkomt, want dat was Alice niet voor hem. Dus is er als het goed is nog iemand voor hem ofzo :P I dunno, het is moeilijk om een happy ending voor iedereen te verzinnen !

Amber Ja dat snap ik, maar ik bedoel als Jack met Alice eindigt (wat jij wil) dan is Peter sowieso ongelukkig en hij kan niet nog een keer "de ware" tegenkomen dus dat einde zou niet echt leuk zijn.. Jack kan idd nog een ware tegenkomen. Ik ben voor Peter, maar ik heb echt geen idee welke kant het op gaat.