Annie Brewer's Reviews > Sweet Evil

Sweet Evil by Wendy Higgins
Rate this book
Clear rating

by
5315988
HOLY HELL Wendy!!!! I love you....I love your ability to kill us all. Oh Kai!!! I heart you....soooooo much! Thank you for this wonderful scene from Kaiden's POV. I loved it. Amazing!!!!

Merged review:

LOVE being in Kai's head...especially when every word he's thinking is "fuck"....definitely my kind of guy! Love you Kai! Fabulous chapter from his POV Wendy! :)

Merged review:

Review coming soon...I hope. I love Kai.
2 likes · likeflag

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Sweet Evil.
sign in »

Reading Progress


Comments (showing 1-20 of 20) (20 new)

dateDown_arrow    newest »

message 1: by Rose (new) - added it

Rose I so wanna get this! :D


Sylvia Kaidan you will have me in confession forever ;)


Franz Megan This is an amazing book :)) Hope you'll like it.


Kerrin This one is next on my list :)


Tara YOU WILL LOVE THIS!


Annie Brewer I am LOVING so far!!! I really like Jay, he's such a sweetie! Hope he finds someone!


Tania I loooooved this book. Kai is hot !!! :)


Harman I totally love this books! I can't wait til the next book comes out.


Annie Brewer Yay so glad everyone loves this book!! Its amazing!!!


Marie This was a good read!! <3


Annie Brewer Yea, I'm loving it! I really like Jay but Kaiden is a hottie!!!! :)
I got a signed book/book marks from Wendy...she's so sweet!


Marie Kaiden... Yumm!


Debbie Oh wow signed book and bookmarks? Lucky lady :o hehe


Harman ohhh u r soooo lucky!
i live in NY
and 4 some reason even if it is really populated no author ever comes over here
only the really bad ones


message 15: by Erin (new) - rated it 5 stars

Erin How far in are you? Can't wait for you to finish this one, too!! =)


Nikki Jefford Just started and enjoying! Onto chapter two.


Annie Brewer Yeah this book was amazing! Enjoy! :)


Bella he is amazing right, i need more of this man!!


Annie Brewer Me too me too!!!


Jamie~Book Boyfriend Ho♥ The reviews and description sound really good.. but that video on here for the book was pretty dang corny.


back to top