Laura's Reviews > Impact

Impact by Douglas Preston

Jul 08, 12

bookshelves: paper, 2012, best-sellers
Read from June 20 to July 07, 2012

Vaig a carregar-me aquest llibre de mala manera. La raó? Em sembla una mala imitació de "El codi da Vinci", i si aquest ja em va semblar horrible, suposo que no cal ni que digui què m'ha semblat aquest. D'acord, no n'és una còpia literal, però mentre el llegia tenia exactament la mateixa sensació. No sé si és l'estructura del llibre, la forma dels capítols, la forma d'explicar-ho, la temàtica... però era "El codi da Vinci"... però pitjor, si és que això és possible. És clar que si a algú li va agradar el codi... doncs endavant. Això és més del mateix.

El llibre comença molt interessant: una noia intel.ligent que veu caure un meteor, unes joies radioactives, uns científics que estudien Mart...

... un miratge. Al cap de 50 pàgines només té un mínim interès la història del científic, i a sobre el maten de seguida. La resta és una història sense sentit, que continua eternament, on les coses que es diuen cada vegada tenen menys sentit.

A veure, senyor Preston, si la màquina que està a Deimos no té angle per llançar un nou tret a la Terra, com és possible que enviï un missatge?

I aquest només és un dels errors "científics" que hi ha. Tot i que, en ser dels últims, li ha tocat ser aquí... I això per no parlar del final on tot es queda en no res perquè els "extraterrestres" representa que s'han extingit (!!!) Per caure de culs!

Me'l van vendre com una història de ciència ficció, però... no sé pas on és la ciència. La poca que hi ha és per preguntar-li al senyor Preston que si s'ho ha fet mirar per algú que hagi passat per l'institut (he dit institut, no universitat).

I pel que fa a l'acció... una còpia dolenta de "El codi da Vinci".

Vaja, que si algú vol seguir el meu consell, jo fugiria d'aquest llibre!

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Impact.

06/21/2012 page 28
8.0% "Una noia intel.ligent que veu caure un meteorit i sembla que sap a on. Un professor assassinat. Unes joies radioactives, que et poden matar (mmm... una semivida de 433 anys em sembla massa per afectar!). Interessant..."
06/25/2012 page 83
23.0% "Zzzzzzzzzzzzz"