Lizza11's Reviews > 1q84 boek twee

1q84 boek twee by Haruki Murakami

Nov 23, 11

bookshelves: bibliotheek, own, gekregen, gelezen-in-2011, gekocht-in-2011, murakami
Read from November 18 to 23, 2011

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit boek nou 4 of 5 sterren moet geven.
Sowieso was het een geweldig boek, het liep heel vlot en het was op sommige momenten echt spannend. Waar boek 1 meer een introductie was in de wereld van de Little People, komen bijna alle vragen uit deel 1 in dit boek aan bod. Ik vond wel dat die mysterieuze zaken uit deel 1 in deel 2 wel heel 'makkelijk' aan bod kwamen. Ben je eerst razend benieuwd wat er met Fukaeri in het kamp is gebeurd, wordt het in dit boek in een paar regels verteld. Maar desalniettemin zit het verhaal weer sterk in elkaar en heb je de neiging om gelijk in deel 3 te beginnen. De spanning werd goed opgebouwd en ik merkte in de laatste 50 bladzijdes dat je zoveel met de hoofdpersonen mee gaat leven dat je alleen maar kunt denken: "DRAAI JE OM!". ;)

Ik ben nu erg benieuwd naar deel 3, hoop dat ze voor een cheesy eind zorgen want daar zit ik nu al 2 boeken op te wachten.

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read 1q84 boek twee.

11/18/2011 page 13
3.0% "Zo, hij ligt alvast klaar. :)"
11/19/2011 page 52
14.0% "Misschien niet de persoon die ik verwachtte, maar het is nog steeds zo'n vies en eng mannetje. ;)" 4 comments
11/21/2011 page 240
63.0% "Er komt steeds meer een plot, maar wat gebeuren er toch allemaal vreemde dingen. ^^"
11/23/2011 page 382
100.0% "OMG, wat een boek! Nu wil ik deel 3 :("

Kevin Doen! Het derde boek is beter dan de tweede, mede door de introductie van een nieuw element. :D

Lizza11 Ja ik weet het, moet nog even op zoek naar deel 3. Wil hem niet kopen en in de bibliotheek hier is hij niet. :(

Kevin Je stelt me teleur. :( :p

Lizza11 Haha wat dan? Ik wil gewoon de paperbackversie, die komt pas in februari uit. :P
Ach, ik ga morgen even naar een ander dorp en daar hebben ze hem als het goed is wel. ;)